Subject: Savner du flere kunder i klinikken?

Jesper_HollensbergDen her mail er til dig, der allerede er uddannet terapeut eller behandler – og som godt kunne bruge lidt flere kunder i klinikken.

Og den er til dig, som er i gang med at uddanne dig – og som derfor før eller siden får brug for kunder i klinikken.

På Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine tager vi faget klinikdrift alvorligt. Klinikdrift er nemlig meget mere end et nødvendigt kursus, du skal have for at blive momsfritaget og Registreret Alternativ Behandler (RAB).

Ja, dine kompetencer i klinikdrift kan faktisk være helt afgørende for, om du får succes i klinikken eller ej.

Jeg har brugt de sidste mere end 10 år på at fordybe mig i at lære både uddannede og kommende kolleger i at gøre deres klinik til en forretning. Blandt andet på mit kursus i klinikdrift, som jeg afholder både på NCNM og en række andre skolder.

Jeg ved også, at én af de største udfordringer for dig som klinikejer kan være at få kunder i klinikken.

Derfor har jeg skrevet guiden: ”3 sikre strategier til flere kunder i klinikken”.

3 sikre strategier - forside ramme

Her får du inspiration til, hvordan du tiltrækker nye klienter. Og du lærer, hvordan du kan lægge en langsigtet strategi, der kan sikre dig et lidt mere automatisk kundeflow.

Guiden ligger på terapeutforum.dk - min side for klinikdrift. (Siden er så misligholdt, at det faktisk er pinligt – men det meste af indholdet er heldigvis stadig relevant.)

Det koster dig en mail-adresse til Terapeutforums mail-liste at få guiden. På mail-listen sender jeg dig lidt tips og tricks til klinikdrift – og info om mine kurser i klinikdrift.

– Og du kan selvfølgelig afmelde til hver en tid, hvis du ikke synes, det er byttehandlen værd.

Hent din grat’ish guide her:
3 sikre strategier til flere kunder i klinikken

Og så høres vi ved på Terapeutforum.

Tak og de bedste hilsner

Jesper Hollensberg