Subject: Du får RABAT på heilpraktikeruddannelsen, hvis du er behandler eller terapeut.

Vidste du, at du som uddannet behandler eller terapeut får merit for de fagkurser, du allerede har fra tidligere – og dermed rabat på heilpraktikeruddannelsen?

Er du fx sygeplejerske, eller har du taget kurser eller uddannelse i øreakupunktur, ernæringslære, homøopati, urteterapi eller andet? Så er der gode penge at spare, hvis du melder dig til heilpraktikeruddannelsen.

Helt konkret får du en rabat på 750 kr. pr. undervisningsdag og 250 kr. pr. webinar, vi har på pensum i de fag, vi godkender. Og så deltager du naturligvis i undervisningen alligevel. – Vi er jo også interesseredde i, at du bliver så dygtig som muligt. Og at alle vores studerende har samme referenceramme.

Hent oversigten over de fag, vi giver merit for

Gratis informationsforedrag med Anna Iben og Jesper Hollensberg

Husk, at du i morgen, torsdag d. 12. september kan møde os til en hyggelig aften om heilpraktikeruddannelsen.

Til informationsforedraget forklarer vi bl.a.:

• Heilpraktikerens syn på, hvorfor vi bliver syge for at blive raske.
  • Hvorfor en heilpraktiker ikke behandler sygdomme, men syge mennesker
  • Hvad nogle af de mest betydningsfulde – men også mest oversete – trusler mod vores helbred er.
  • Hvad ”den ny tids sygdomme” er.
  • Hvordan heilpraktikeren kombinerer metoder som bl.a. irisanalyse, øreakupunktur, kostvejledning, urteterapi og ikke mindst homøopati i arbejdet som almen praktiserende naturmediciner
  • Og om, hvor heilpraktikken stammer fra og har haft virke siden 1930’erne

Du får naturligvis også alt at vide om vores RAB-godkendte og super fleksible naturmedicinske uddannelse til heilpraktiker.

Et moderne uddannelsesforløb, som lever op til alle krav til en tidssvarende uddannelse

På heilpraktikeruddannelsen får du blandt andet:

• Videooptagelse af al live-undervisning, så du kan se den igen og igen.
  • Fleksibel mødepligt med live-streaming af undervisningsdage i Silkeborg, så du ikke har mødepligt til alle fag.
  • En stor del af den teoretiske undervisning som webinarer, så du kan forberede dig bedst muligt inden live-undervisningen.
  • Træningsaftner i både Silkeborg og København. Så du får omsat de mange teorier til praktisk anvendt viden og erfaring.
  • Facebook-live-opfølgning på undervisning. Så du kan stille og få svar på de spørgsmål, der altid dukker op, når undervisningen er forbi, og hvor du måske ellers ville sidde alene med stoffet.
  • Træningsspørgsmål og løbende tests, så du kan sikre, at du lærer, hvad du skal.
  • Og meget mere.

Mød op til informationsforedraget
torsdag d. 12. september kl. 19,

og få hele forklaringen

Og så har vi ikke engang præsenteret vores undervisere, som er nogle af Danmarks førende og mest erfarne kræfter inden for naturmedicin og behandling:

Blandt vores undervisere finder du bl.a.:

• Speciallæge, heilpraktiker og functional medicine practitioner, Anna Iben Hollensberg
  • Heilpraktiker og stifter af Holistica Medica, Arvin Larsen
  • Akupunktør, posturolog og myorefleksterapeut, Anne Marie Vester
  • Heilpraktiker og forretningsrådgiver, Jesper Hollensberg

Se hele undervisningspanelet her.

Og husk at melde dig til det gratis informationsforedrag her

Vi glæder os til at se dig.

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg