From: Jesper fra Heilpraktikerskolen <jesper@heilpraktiker.dk>
Subject: Spørgsmål og svar om Kostpiloten

Du har nok ikke undgået at bemærke, at vi lige nu sælger vores Kostpilot til forårspris.

Vi har sænket prisen til 4.997 kr. – og giver lige nu 1.000 kr. ekstra i forårsrabat.

For 3.997 kr. – som du kan betale i rater – kan du lære alt det nødvendige om kost og ernæring – og mere til.

Køb nu, og vær i gang med at studere om 2 minutter

Vi har i løbet af ugen fået et par spørgsmål. Vi tænker, at svarene også er relevante for dig.

Så her kommer de mest almindelige spørgsmål og svar om Kostpiloten.

Studer kost og ernæring med Kostpiloten

Får jeg et diplom, når jeg har gennemført?

Ja, det gør du.

Kostpiloten foregår online som selvstudie. Du gennemfører hvert af de 13 moduler ved at:

1. Læse kompendiet

2. Se webinaret

3. Løse træningsspørgsmålene og evt. studiespørgsmålene.

Når du har gennemført, sender vi et personligt diplom på e-mail.

Jeg er allerede behandler. Kan jeg få RAB-point?

Ja, hvis din brancheforening godkender det. Og, hvis du afslutter med en eksamen med fremmøde.

Det er din brancheforening, der godkender, om Kostpiloten giver RAB-point til dit fag. Vi ved, at Danske Kinesiologer og Dansk Heilpraktikerforening har forhåndsgodkendt. Prøv evt. selv at kontakte din brancheforening for at høre, hvad de siger.

Mange bruger også Kostpiloten som en del af deres grunduddannelse til Registreret Alternativ Behandler eller momsfritaget behandler.

Uanset, om du skal bruge Kostpiloten som grund- eller efteruddannelse, så skal du afslutte forløbet med en fremmøde-eksamen.

For 850 kr. tilbyder vi mulighed for at tage eksamen i København, i Svenstrup v. Ålborg og i Bjerringbro, Midtjylland.

Skal jeg være god til teknik for at studere med Kostpiloten?

Egentlig ikke.

Hvis du kan finde ud af at gå på nettet – og hvis du kan håndtere et brugernavn og en adgangskode til vores undervisningsplatform (som hedder Simplero) – så kan du også finde ud af at studere med Kostpiloten.

Så længe du har internetadgang og har en computer, en tablet eller en smartphone, så kan du studere.

Og får du problemer, så er vi klar til at hjælpe. På mail. Eller telefon. Vi har endda en vagttelefon, du kan ringe til, hvis teknikken driller uden for vores normale åbningstid.

Desuden giver vi 14 dages fuld returret, så du i ro og mag kan teste af, om teknikken også fungerer for dig.

Skal jeg gennemføre inden for et bestemt tidsrum?

Nej, der er ikke nogen tidsbegrænsning på din adgang til Kostpiloten. Du kan se alle webinarer på de tidspunkter, der passer dig. Lige så mange gange, du har lyst.

Kompendierne kan du også downloade og printe uden begrænsninger.

Du får adgang til al undervisningsmateriale med det samme, du køber adgang – uden begrænsninger. Og du kan gennemføre trin for trin – helt i det tempo, der passer dig.

Har du flere spørgsmål, som vi ikke har besvaret?

Så skriv til os ved at besvare denne mail.

Læs alt om Kostpiloten her.

Vælg din betalingsmodel her
for at komme i gang til forårspris

Tak og de bedste hilsner

Jesper

PS. På mandag d. 1. maj til midnat stiger prisen igen.
Køb nu, og spar 1.000 kr
.