Subject: Ny bog om klinikstart: Nu er den her

Den her mail er til dig, der er uddannet terapeut eller behandler – eller på vej til at blive det.

Jesper Hollensberg portrætDet er en personlig hilsen fra mig, Jesper Hollensberg, medejer af Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine.

Siden Anna Iben og jeg i 2006 overtog Heipraktikerskolen har jeg nemlig været optaget af ét spørgsmål mere end nogle andre:

Hvordan kan vi som terapeuter og behandlere gøre drømmen om egen klinik til en levevej?

Først troede jeg, at løsningen var at uddanne sig til en bragende dygtig behandler.

I dag ved jeg, at det ikke er nok.

Der skal nemlig mere til at skabe en bæredygtig klinik end at være en god terapeut eller behandler.

De seneste mere end 10 år har mit fokus (mit ”hjertebarn i hjertebarnet”, kan man måske sige) derfor været at undervise både studerende og uddannede terapeuter og behandlere i klinikdrift.

Og nu er der (endelig) kommet en bog ud af det:

klinikstart-stack-High

Her er manualen til alt, hvad du behøver for at komme godt fra start i klinikken. Med svar på alle de spørgsmål, jeg er blevet stillet gennem årene.

I denne bog lærer jeg dig bl.a.:

• At sætte din pris, så du kan tjene en anstændig løn for dit arbejde.
  • Al den nødvendige lovgivning.
  • Hvordan du bruger din tid rigtigt.
  • At tiltrække kunder i klinikken – på en måde, som du har det godt med.

Ting tager som bekendt tid. Og det har været en tålmodighedsprøve at gå fra det endelige manuskript i efteråret 2023 til den færdige bog her i foråret 2024

Men nu er den endelig på vej fra trykkeriet. Og det skal selvfølgelig fejres.

Lige nu – og hele maj måned - får du både fri fragt og sparer 20 % kr., når du bestiller bogen hos os

Læs mere på klinikstartbogen.dk

Her kan du også bestille et gratis prøvekapitel.

Du kan også forudbestille bogen med det samme her:

Spar 20 %,
og få fri fragt på bogen Klinikstart

Jeg håber, du vil tage godt imod den.

Hvis du har lyst, må du meget gerne videresende denne mail til nogle af dine (evt. kommende) gode kolleger i branchen.

Jeg ved – i al ydmyghed – at denne bog er ventet og savnet af mange.

Tak fordi, du læste med så langt.

De bedste hilsner

Jesper

PS Har du spørgsmål omkring bogen? Så skriv bare tilbage på denne mail.

Jeg svarer tilbage, så hurtigt jeg kan.