Subject: Er du klar til studiestart?

Efter en dejlig sommer er vi her på Nordic College of Natural Medicine og Heilpraktikerskolen klar til et nyt studieår.

Skal du i gang med anatomi, fysiologi og sygdomslære, er det et godt tidspunkt at starte nu.

Så kan du tage din anatomi-eksamen omkring nytår. Og du kan få din eksamen i sygdomslære, inden du går på sommerferie til næste år.

Med vores E-medicus får du:

• Anatomiundervisning, når det passer dig

E-medicus foregår online som selvstudie. – Så du kan tilpasse studierne til din hverdag og studere, når det passer dig bedst.

Se, hvordan du studerer her

• Mulighed for at booke eksamen med få ugers varsel

Du skal bestå 2 multiple choice-eksaminer i alt. Én for anatomi og fysiologi samt én for sygdomslære. Til hver eksamen skal du besvare 80 spørgsmål på 2 timer.

Eksamen foregår med fremmøde i enten. Bjerringbro, Midtjylland eller på Østerbro, København. Du kan booke din eksamen med et par ugers varsel. – Så du kan tage eksamen, når du er klar til det.

I København: mandage og torsdage i tidsrummet 16-20. I Bjerringbro: torsdage eller fredage i tidsrummet 9-16 - eller evt. efter anden aftale.

• Undervisning ud fra Munksgaards Hånden på hjertet-bøger

Vi bruger Munksgaards undervisningsbøger fra Hånden på hjertet-serien, som efter vores opfattelse er de bedste, vi har. – Så du kan stole på, at din undervisning er i højst mulig kvalitet.

Som studerende på E-medicus får du 20% rabat på køb af bøgerne. Du modtager rabatkoden ved tilmelding.

• Et forløb, der er forhåndsgodkendt af mange foreninger

Din brancheforening skal godkende dit anatomi-forløb for, at du kan blive RAB – Registreret Alternativ Behandler. Vi har været i dialog med de fleste foreninger, så du allerede på forhånd kan se, at de godkender E-medicus til RAB.

Se de foreninger, der har forhåndsgodkendt E-medicus her.

• Kvalitetsundervisning til en overkommelig pris

E-medicus giver dig mere end de lovpligtige 200 timers anatomi og fysiologi plus 100 timers sygdomslære.

Vi mener faktisk, at sygdomslæren er mindst lige så vigtig som anatomi og fysiologi – for din faglighed i klinikken. Derfor giver vi dig lige så meget undervisning i sygdomslære som i anatomi og fysiologi – uden, at det koster ekstra.

E-medicus koster 9.949 kr. for adgang til anatomi, fysiologi og sygdomslære i 15 måneder. Hertil 950 kr. for hver eksamen.

Se dine samlede udgifter til E-medicus her.

• Eksaminer til RAB og momsfritagelse

E-medicus lever naturligvis op til myndighedernes krav, så du kan få dine eksaminer til RAB og momsfritagelse.

• Rabat, hvis du går på én af de skoler, vi samarbejder med

Vi samarbejder med en lang række skoler, som gerne henviser til E-medicus. Som studerende på en af disse skoler får du op til 20% rabat på din betaling.

Se de skoler, vi samarbejder med, her

• Tryghed og sikkerhed i klinikken

Med en god uddannelse i anatomi, fysiologi og sygdomslære i bagagen får du større sikkerhed i klinikken. Og du er bl.a. i stand til at vurdere, hvornår det også er en god idé at sende dine klienter forbi lægen.

Det giver tryghed for både dig og dine klienter.

Prøv E-medicus gratis

Eller kom i gang med det samme her

"Jeg har nu i ro og mag fået min anatomi, fysiologi- og patologi-eksamen i hus.
Det har været så dejligt at kunne lægge online-undervisningen ind, hvor det passede i min kalender,
og hvor det lige passede sammen med mit studie på Heilpraktikerskolen.

Kan varmt anbefales, god læselyst 🌟"

Mille Marie Mouritsen

Hud- og sundhedsklinik mimamo
www.mimamo.dk

Start E-medicus nu

Du har 14 dages fuld returret

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Anna Iben og Jesper Hollensberg