Subject: Spar 40% på Kostpiloten

Hej og godt nytår

Er du klar til en opgradering af din viden om sund kost og ernæring? Så du kan hjælpe dine klienter i klinikken til en sundere livsstil, der støtter op om din terapi eller behandling.

Så har vi godt nyt til dig.

Vi har nemlig sat 100 kostpilotuddannelser på tilbud i hele januar. Lige nu kan du spare 40 %.

Det betyder, at du kan komme i gang med din nye uddannelse for 3.598 kr., som du endda kan betale i rater.

Kom i gang med det samme her

Kostpiloten er en lille uddannelse fordelt på 15 videolektioner af ca. 1 times varighed med tilhørende kompendier og træningsspørgsmål. Her får du den helt basale og nødvendige viden om kost, ernæring og kroppens funktioner.

Så du kan begynde at tage ansvar for din egen sundhed.

Og give dine klienter kvalificeret rådgivning om en livsstil, der støtter op om deres forløb hos dig.

Hvis du vil bruge Kostpiloten som en del af din uddannelse eller efteruddannelse til RAB, kan du tilkøbe en skriftlig prøve med fremmøde (for 850 kr.).

Kostpiloten koster normalt 5.997 kr. Og det er i forvejen en meget rimelig pris for den høje kvalitet, du får.

Men lige nu har vi altså sat prisen ned med 40%.

Fordi, vi ved, at du sandsynligvis her i starten af det nye år er motiveret for at skabe forandring i dit liv – ligesom vi selv er.

Men også fordi vi ved, at din økonomi måske er lidt udfordret af det, der foregår omkring os alle i øjeblikket.

Her på Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine arbejder vi for at udbrede den naturmedicinske tilgang til sygdom og sundhed. Hvor bl.a. din livsstil, kost og ernæring er et væsentligt fundament for en sund krop.

Så dette nytårstilbud er vores håndsrækning til dig, der måske har brug for det.

Ja, vi har endda ekstraordinært givet dig mulighed for at dele betalingen op i helt op til 10 rater. Så du kan komme i gang med din nye uddannelse for kun 370 kr. om måneden.

Det er et godt tilbud. Og vi har derfor sat en begrænsning på 100 Kostpiloter til rabatprisen.

Det er helt uden risiko for dig at investere i Kostpiloten. Du får nemlig 14 dages fuld returret.

Så kan du i ro og mag prøve af, om Kostpiloten er noget for dig. Hvis ikke du er tilfreds, får du hele din investering retur. Uden brok eller spørgsmål fra vores side.

Se her, hvad du lærer med Kostpiloten.

Eller prøv den af med det samme her.

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på telefon 60 88 50 70.

Tak og de bedste hilsner

Jesper Hollensberg