Subject: Så meget kan du få i merit

Vidste du, at du som uddannet behandler eller terapeut sandsynligvis kan få merit, hvis du starter på heilpraktikeruddannelsen?

Vores merit indebærer rabat, hvis nogle af dine fag allerede indgår i heilpraktikeruddannelsen. Og så deltager du naturligvis i undervisningen alligevel. – Vi er jo også interesseredde i, at du bliver så dygtig som muligt. Og at alle vores studerende har samme referenceramme.

Er du fx sygeplejerske, eller har du taget kurser eller uddannelse i øreakupunktur, ernæringslære, homøopati, urteterapi eller andet? Så er der gode penge at spare, hvis du melder dig til heilpraktikeruddannelsen.

Helt konkret får du en rabat på 750 kr. pr. undervisningsdag og 250 kr. pr. webinar, vi har på pensum i de fag, vi godkender.

Hent oversigten over de fag,
vi giver merit for

Vil du vide mere om heilpraktikeruddannelsen?

Så kom til gratis informationsforedrag i næste uge med Anna Iben og Jesper Hollensberg

I Silkeborg mandag d. 17. februar.

I København onsdag d. 19. februar.

Til informationsforedraget forklarer vi bl.a.:

• Heilpraktikerens syn på, hvorfor vi bliver syge for at blive raske.
  • Hvorfor en heilpraktiker ikke behandler sygdomme, men syge mennesker
  • Hvad nogle af de mest betydningsfulde – men også mest oversete – trusler mod vores helbred er.
  • Hvad ”den ny tids sygdomme” er.
  • Hvordan heilpraktikeren kombinerer metoder som bl.a. irisanalyse, øreakupunktur, kostvejledning, urteterapi og ikke mindst homøopati i arbejdet som almen praktiserende naturmediciner

Du får naturligvis også alt at vide om vores RAB-godkendte og super fleksible naturmedicinske uddannelse til heilpraktiker.  Et moderne uddannelsesforløb, som lever op til alle krav til en tidssvarende uddannelse

På heilpraktikeruddannelsen får du bl.a.:

• Videooptagelse af al live-undervisning, så du kan se den igen og igen.
  • Fleksibel mødepligt med live-streaming af undervisningsdage i Silkeborg, så du ikke har mødepligt til alle fag.
  • En stor del af den teoretiske undervisning som webinarer, så du kan forberede dig bedst muligt inden live-undervisningen.
  • Træningsaftner i både Silkeborg og København. Så du får omsat de mange teorier til praktisk anvendt viden og erfaring.
  • Facebook-live-opfølgning på undervisning. Så du kan stille og få svar på de spørgsmål, der altid dukker op, når undervisningen er forbi, og hvor du måske ellers ville sidde alene med stoffet.
  • Træningsspørgsmål og løbende tests, så du kan sikre, at du lærer, hvad du skal.
  • Og meget mere.

Mød op til gratis informationsforedrag, og få hele forklaringen.

Det er helt uforpligtende.

Husk at melde dig til
det informationsforedrag,
der passer dig bedst

Vi glæder os til at se dig.

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg