Subject: Spørgsmål og svar om Kostpiloten

Lge nu og hele næste uge kan du spare 2.000 kr. på Kostpiloten – NCNM's e-learning-forløb om ”mad som medicin”.

Vi har i løbet af ugen fået et par spørgsmål fra nogle af jer, der overvejer at benytte sig af tilbudet. Og vi tænker, at det kunne være relevant for alle her på nyhedsbrevet at læse svarene.

Så her kommer de:

Spørgsmål 1:

Skal man ikke være god til teknik for at studere med Kostpiloten?

Det korte svar er nej.

Vores ældste studerende på vores e-learning-platform er over 90 år gammel. Og jo, hun skulle da lige have en hjælpende hånd til at komme i gang. Men da først hun fandt ud af, hvordan det fungerede, har hun klaret sig selv fremover.

Så, hvis du kan finde ud af at gå på nettet – og kan håndtere et brugernavn og en adgangskode – så kan du også finde ud af at studere med Kostpiloten.

Og får du problemer, så står vi klar til at hjælpe. På mail. Eller telefon. Vi har endda en vagttelefon, du kan ringe til, hvis teknikken driller uden for vores normale åbningstid.

Desuden giver vi 14 dages fuld returret, så du i ro og mag kan teste af, om det også fungerer for dig.

Spørgsmål 2:

Skal jeg gennemføre inden for et bestemt tidsrum?

Nej, der er ikke nogen tidsbegrænsning på din adgang til Kostpiloten.

Når du betaler, får du med det samme adgang til Kostpilotens online-univers. Her gennemfører du forløbet skridt for skridt – i præcis det tempo, der passer dig. Når det passer dig.

Du kan gå i gang med det samme. Eller om 3 måneder for den sags skyld. Det gør ingen forskel.

Og du kan se alle lektioner – og gennemføre alle tests igen og igen – lige så ofte, du har brug for det.

Spørgsmål 3:

Kan jeg betale i rater?

Ja, Kostpiloten kan også betales i rater.

Når du åbner betalingsvinduet, kan du vælge, om du vil betale den fulde rabatpris på 2.997 kr. Eller om du vil betale i 3 månedlige rater a 1.047 kr.

Har du flere spørgsmål?

Så kontakt os ved at besvare denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

Du kan også læse mere om Kostpiloten her.

Køb adgang,
og kom i gang med dine studier
med det samme

Sidste frist for at få rabatten er på fredag d. 27. marts kl. 23:59.

De bedste hilsner

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg