Subject: Sidste udkald: Meld dig til heilpraktikeruddannelsen senest mandag – og få merit

Vi antager, at du har tilmeldt dig dette nyhedsbrev, fordi du er interesseret i Heilpraktikerskolens kurser.

Ikke desto mindre får du her den sidste mail fra os om hele heilpraktikeruddannelsen, som starter fredag d. 24. august.

Vi har nemlig fået rigtig mange henvendelser om vores merit. Det vil sige fra folk som dig, der allerede er uddannet behandler. Og som overvejer at opgradere deres kompetencer med en heilpraktikeruddannelse – til rabatpris.

Og vi indrømmer blankt: Vi har ikke været tydelige nok i at beskrive vores tilbud. Så nu har vi lavet en præcis liste over, hvilke fag, vi giver merit for.

Vores merit udløser en rabat. Du kan spare en del på heilpraktikeruddannelsen, hvis du allerede har taget kurser eller uddannelse i nogle af heilpraktikerens fag.

Hent listen over merit her.

Vi håber, det hjalp dig. Har du flere spørgsmål, må du ringe på telefon 60 88 50 70.

Du skal skynde dig, hvis du vil med på heilpraktikeruddannelsen. Vi har sidste frist for tilmelding på mandag d. 13. august.

Næste hold starter i 2020.

Har du allerede besluttet dig, kan du ansøge om optagelse her.

Og så får du ikke flere mails fra os omkring heilpraktikeruddannelsen i denne omgang.

PS Har du set vores kursusprogram for efteråret?

Her kan du møde bl.a. Anna Iben Hollensberg, Peer Bach Boesen, Kenn Sejbjerg Øhlenschlæger, Susanne Løfgren og mange flere.

Se hele efterårets kursuskalender her.