Subject: Tilmelding til kursus i klinikdrift lukker i dag

Jesper_HollensbergDenne mail er til dig, der har kig på mit kursus i klinikdrift.

Her får du 10 lektioner til RAB og momsfritagelse. Og du lærer, hvad der skal til for at få succes i klinikken.

Dette kursus er ikke som de andre kurser i klinikdrift

Jeg er godt selv klar over, hvor kedeligt et kursus i klinikdrift lyder. Og de fleste, jeg møder, ser det da også som et pligtfag.

For hvem gider at bruge tid på skat og moms, bogføring og persondatalovgivning – og alt det andet administrative, der hører med til at drive en klinik?

Selvfølgelig vil vi alle sammen hellere bruge tiden på de klienter, som det hele drejer sig om.

Det er vi helt enige om. Og det har jeg også designet mit kursus efter.

På mit kursus i klinikdrift giver jeg dig bl.a.:

• Den mest nødvendige viden om den lovgivning, du skal kende for at drive din klinik på en professionel måde.

Når du har forstået præcis, hvad der skal til, kan du ud fra mit materiale få styr på dine forpligtelser én gang for alle.

Det giver tryghed og god nattesøvn til dig. Og du kan bruge mest mulig tid på dine klienter.

• Den lovpligtige eksamen og et diplom, du kan bruge til RAB og momsfritagelse

Inden vi ses til live-dagen i Silkeborg, har du set mine forindspillede webinarer og løst træningsspørgsmålene, så du er godt klædt på til den skriftlige prøve.

Prøven ligger om formiddagen, så du kan koncentrere dig om min undervisning resten af dagen.

• Redskaber til at sætte din pris, så du kan tjene en rimelig løn for dit arbejde

Hvis ikke du får en løn, du kan leve af, kan du ikke blive med at hjælpe dine klienter. Det er desværre den mest almindelige årsag til, at mange kolleger ikke lykkes i vores branche.

Jeg viser dig en mulig løsning.

• En realistisk forståelse af, hvad opgaven som klinikejer i virkeligheden indebærer

Jeg udfordrer din opfattelse af, hvordan livet som klinikejer folder sig ud i praksis. Og jeg giver dig konkrete redskaber til, hvordan du indretter dig, så du:

På den ene side håndterer de opgaver, der hører med til at være professionel klinikejer.

På den anden side frigiver mest mulig tid til at være sammen med dine klienter.

Tina Tungelund TKZ-skolen"Jesper er super præcis og skarp til at holde fokus på, hvad der er vigtigt og nødvendigt, når du skal åbne en klinik."

Tina Tungelund Kristiansen, TKZ-skolen – zoneterapeutskolen Syddanmark

www.tkz-skolen.dk

Se den fulde kursusbeskrivelse her

Eller book din plads nu

Vi lukker for tilmelding til midnat.

Countdown to Mar 12, 2023 11:59pm

Vi høres ved – og fortsat god søndag.

Tak og de bedste hilsner

Jesper