Subject: Skal der ske noget i 2024?

Kender du følelsen af, at du er klar til en forandring?

Klar til, at dit liv ændrer sig?

At der skal ske noget?

...

Så læs med her.

På Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine har vi faktisk kun ét overordnet mål: Nemlig at udbrede naturmedicinen mest muligt i Danmark.

Så du kan tage kraften hjem og tage ansvar for dit eget liv og helbred. Med naturlige og bæredygtige metoder.

Og så du kan hjælpe andre til det samme. Hvis du selv uddanner dig til terapeut eller behandler.

Uanset, om dit ønske er at hjælpe dig selv og dine nærmeste – eller om det er at hjælpe andre – så er 🍀 Den Naturmedicinske Metode vores bedste bud på et første skridt.

NCNM 1. semester

I dette forløb får du på 4-5 måneder den helt grundlæggende introduktion til naturmedicinen og den vesteuropæiske naturlægekunst.

• Du lærer, hvorfor vi bliver syge – og hvordan vi bliver raske.

• Du får lynhurtigt omsat teori til praksis, så du får lette og effektive redskaber til at afhjælpe og lindre almindelige lidelser og symptomer – med bl.a. kost, urter og homøopatiske lægemidler.

• Du bliver en del af vores fællesskab i vores medlemsforum, hvor vi hver dag besvarer spørgsmål fra alle vores studerende.
  • Og du gennemfører 1. semester på Heilpraktikeruddannelsen. Enten, fordi du har planer om at gå hele vejen. Eller som en del af din efteruddannelse.

Malene Tach”Jeg synes, det burde være ved lov, at alle mennesker havde kendskab til Den Naturmedicinske Metode.

Det vil give en forståelse og ro, når eller hvis der opstår sygdom”.

Malene Tach

Zoneterapeut, børnesundhedsvejleder, fysiurgisk massør og nerverefleksolog.

www.i-harmoni.dk

www.barniharmoni.dk

Vi starter næste forløb den 7. februar

Og vi kan garantere dig for, at der sker noget – både for og med dig – hvis du er med på forløbet.

Har du brug for at høre mere, inden du måske melder dig til? Så har vi lavet en særlig mail-liste til dig.

Klik her for at komme på listen for Den Naturmedicinske Metode

Så sender vi dig smagsprøver på vores undervisning og mere information om holdstart til februar.

Og så høres vi ved.

Tak og de bedste hilsner

Jesper

PS Går du bare og venter på at komme i gang med Den Naturmedicinske Metode og måske heilpraktikeruddannelsen? Og har du tid til at tyvstarte forløbet allerede nu?

Så besvar denne mail.

Så sender vi dig mere information om, hvordan du kan komme i gang med det samme. Uden at skulle betale mere for den ekstra tid, du får til at studere.