Subject: Grøn Mandag: Halv pris på Kostpiloten i dag

Så er det i dag, vi lancerer Grøn Mandag – som modspil til Black Friday, som vi helt ærligt ikke synes, lyder specielt tiltalende. Og som bare ikke er særlig bæredygtig for vores grønne klode.

Så i dag får du halv pris på vores Kostpilot – til nu 2.499 kr.

Køb nu, hvis du allerede har besluttet dig.
Ja tak - jeg er så klar på at lære.

Kostpiloten er en super enkel vej til aktuel og opdateret viden om sund kost og livsstil. Her får du både en solid og veldokumenteret teoretisk viden samt en række praktiske redskaber.

Med denne online-kursus-række har du allerede taget første skridt på vejen til en dit nye sundere liv. Så du måske endda ender med at sættere et lidt grønnere aftryk på vores fælles jord.

Uanset, om du gør det for dig selv og dine nærmeste.  Eller, om du er professionel og har ansvar for personale, kunder eller klienter og patienter.

Med Kostpiloten får du:

• 15 video-lektioner af ca. 1 times varighed

• Komplette skriftlige kompendier til hver lektion, i alt 377 sider.

• 0pskrifter på velsmagende, sunde og nærende retter, i alt 53 sider.

• Test- og træningsspørgsmål efter hver lektion, i alt 244 spørgsmål.

• Ingen tidspres – læs, så det passer til dit liv.

Se hele beskrivelsen af Kostpiloten her

Kostpiloten er:

• Grundig og professionel undervisning i ernæringslære. Som lærer dig at se igennem modeluner, slanke-hypes og kvikfixes.

• Online-undervisning helt i dit eget tempo. Du kan se materialet hvor som helst og når som helst – igen og igen. Uden tidsfrist for, hvornår du skal være færdig.

• Et populært kursus for både private og professionelle. Mere end 2.300 har deltaget i løbet af de seneste 10 år.

• Adgang til at stille dine faglige spørgsmål direkte til Kostakademiet i Kostpilotens forum.

Invester i din sundhed til halv pris i dag
SIDSTE CHANCE i 2020

I morgen betaler du igen fuld pris.

De bedste hilsner

PS Du har 14 dages fuld og ubetinget returret. Du får hele din betaling retur, hvis du ikke synes, Kostpiloten er noget for dig. Ingen spørgsmål eller kommentarer fra vores side.

Prøv Kostpiloten nu.