Subject: Jeg fik flere aha-oplevelser

Har du kig på vores kursus i klientpsykologi?

Så husk, at fredag d. 22. januar er sidste frist for at komme i gang.

Så har du en weekend til at læse kompendiet og starte op med de indledende webinarer. Og er klar til den første live-spørgetime onsdag d. 27. januar.

”Gennem kurset fik jeg flere aha-oplevelser omkring psykologi i min hverdag - både i privatlivet og i arbejdslivet.”

Det fortæller Bettina Veje Andersen, der var med på sidste kursus. Og hun fortsætter:

”Kurset gav et godt indblik i, hvor forskellige vi er som mennesker, og hvorfor kommunikation kan være uhyre svært.

Kurset gav en fin guideline til, hvordan en god kommunikation kan opbygges, og hvilke midler, der kan benyttes, både mht. spørgeteknik og det fysiske rum / møde. Dette er helt klart medvirkende til at bringe fokus på netop det psykologiske aspekt ved en behandler-konsultation.”

Bettina Veje Andersen, www.naturligsundnu.dk

Vil du også lære,
hvordan du opbygger en god kommunikation i klinikken?

Så meld dig til
– og start med det samme her

Få dine 50 lektioners klientpsykologi til RAB og momsfritagelse
– uden at skulle rydde 5 hele dage i din kalender.

Bliv klædt på til arbejdet som behandler eller terapeut.
Så du kan skabe trygge rammer for dig selv og dine klienter.

Læs mere om, hvordan vi i dette kursus kombinerer e-learning og live-undervisning. Så du kan forberede teorien derhjemme, når det passer dig bedst. Og træne de praktiske øvelser sammen med Kirsten og Kenn en weekend i Silkeborg.

Investér 4.950 kr. i dig selv og din klinik. (Du kan også betale i rater.)

Du får bl.a.:

• 34 lektioners e-learning, 16 timers live-undervisning og afsluttende eksamen med fremmøde. Så du lever op til alle formelle krav.

• Adgang til alle indspillede webinarer med det samme, du melder dig til. Så du kan lære teorien i ro og mag derhjemme - lige når det passer dig.

• Træning under supervision på live-dagene. Så du får omsat teori til praksis og føler dig forberedt på livet som terapeut eller behandler.

• Video-optagelser af al undervisning, som du har adgang til for evigt. Så du kan genopfriske alle vigtige pointer og blive ved med at lære og udvikle dine kompetencer i årene fremover.

Meld dig til kurset her

Klientpsykologi - topbanner

Har du spørgsmål til vores kursus i klientpsykologi?

Besvar denne mail. Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på telefon 60 88 50 70.

Vi glæder os til at høre fra dig.

De bedste hilsner

Jesper