Subject: Dit første sunde skridt starter med uddannelse – i dag til halv pris

Drømmer du også om selv at kunne tage ansvar for dit eget og dine nærmestes sundhed og gode helbred?

Vil du gerne være skarp på det sunde liv med et stærkt immunsystem og masser af energi?

Drømmer du om at have viden nok til at kunne navigere sikkert i din sundhed?

Synes du også, det er svært at finde ud af, hvad der er op og ned i alle de modstridende kostråd, vi møder i verden?

Så er Kostakademiets Kostpilot måske svaret til dig.

Tjek selv, om det lyder som et godt match …  Vi er ret sikre efter 10 år med Kostpiloten 😊

Her får du nemlig seriøs og sober undervisning, du kan bruge til noget.  På et professionelt og fagligt niveau, så du virkeligt lærer noget anvendeligt – og hvor alle kan være med.

Kostpiloten tager dig igennem den solide kostviden og de velprøvede kostråd, som vores søsteruddannelse, Kostakademiet, tager udgangspunkt i på uddannelsen til Klinisk Kostvejleder:

• Lær med e-learning, hjemme eller på jobbet, hvordan du får mere energi og sundhed i din hverdag.

• Forstå logikken bag kostens betydning for et godt helbred og en sund livsstil – så er det let at huske. Og bruge.

• Lær også om naturens planter og urter til hverdagens almindelige lidelser og problemer.

Skal man være god til IT og en ørn ved en PC?

Nej, det kræver ikke det store tekniske kørekort at studere med e-learning. Lige nu har vi næsten 400 studerende i gang – helt uden tekniske problemer.

Og har du alligevel spørgsmål til teknikken, står vi klar til at hjælpe. Både på mail eller telefon. Du kan endda nå os på vagttelefon, hvis teknikken driller uden for vores normale kontor-åbningstid.

Desuden giver vi 14 dages fuld og ubetinget returret. Så kan du i ro og mag teste af, om det også fungerer for dig.

Skal jeg gennemføre inden for et bestemt tidsrum?

Nej, der er ikke nogen tidsbegrænsning på din adgang til Kostpiloten. Du bestemmer helt selv tempoet – så det passer ind med din hverdag.

Når du betaler, får du med det samme adgang til Kostpilotens online-univers. Her gennemfører du forløbet skridt for skridt – med præcis den hastighed, der passer dig. Når det passer dig.

Du kan gå i gang med det samme. Eller om 3 måneder for den sags skyld. Det gør ingen forskel. Materialet ligger klar til dig (men Grøn Mandag-tilbuddet udløber altså lige om lidt!)

Og du kan se alle lektioner – og gennemføre alle tests – igen og igen. Lige så ofte, du har brug for det.

Få adgang til din sunde uddannelse nu for 2.499 kr.

Du kan også betale i 3 eller 6 rater. Du bestemmer, hvad der passer dig.

Og du har 14 dages fuld og ubetinget returret.

Du kan også læse mere om Kostpiloten her.

Rabatten udløber til midnat.

De bedste hilsner