From: Jesper fra Heilpraktikerskolen <jesper@heilpraktiker.dk>
Subject: I morgen er det sidste chance for at spare 40%

Jeg ved godt, du har fået en del hilsner fra os i januar. Dette er den sidste omkring Kostpiloten.

Blot for at minde dig om, at du stadig kan spare 2.399 kr.

På onsdag d. 1. første februar skal du igen betale fuld pris for Kostpiloten (og det er stadig en rimelig pris for al den viden, du kan tage med dig for evigt).

Kostpiloten er for dig, som:

• Er klar til at tage ansvar for din egen sundhed – med fokus på sund kost og livsstil.
    Kostpiloten lærer dig at forstå, hvordan din krop reagerer på din ernæring. Og, hvad årsagerne kan være til mange af de forskellige symptomer, du bl.a. kan få fra din fordøjelse.

Så du kan tilpasse din kost til dit helbred og din livsstil.

• Gerne vil forstå alt det basale og nødvendige om kost og ernæring. Uden, at blive forvirret af modeluner og tidens trends.
    På Kostpilotenbekender” vi os ikke til nogle bestemte kostretninger. Vi ved, at mennesker er forskellige og derfor også kan have brug for at spise forskelligt.

Her kan du derfor være med, uanset om du er veganer, kødspiser eller hvad du nu foretrækker.

• Overvejer om vores andre uddannelser kunne være relevante for dig.
    Med Kostpiloten får du rigtig meget for dine penge. Og det er et godt sted at starte, hvis du gerne vil se os og vores undervisning lidt an her på Nordic College og Natural Medicine.

Du har 14 dages fuld returret.

Og hvis du senere starter på forløbet Den Naturmedicinske Metode, får du hele din betaling for Kostpiloten refunderet.

Kom i gang med Kostpiloten til rabatpris her

KOSTPILOT BANNER

Bliv undervist af Kostakademiets eksperter

På Kostpiloten bliver du undervist af

• Anna Iben Hollensberg:
    Faglig leder på Heilpraktikerskolen, Kostakademiet og hele Nordic College of Natural Medicine. Uddannet bl.a. heilpraktiker, speciallæge i almen medicine, functional medicine practitioner m.m.

• Tina Wolsgaard:
    Underviser og faglig vejleder på Nordic College of Natural Medicine. Uddannet klinisk kostvejleder, heilpraktiker og fysioterapeut.

• Anette Straadt:
    Underviser på Kostakademiet. Uddannet bl.a. sundhedsplejerske og klinisk kostvejleder og har sin egen uddannelse til børnesundhedsvejleder.

• Jesper Hollensberg:
    Heilpraktiker og daglig leder på Nordic College of Natural Medicine.

Anna Iben Hollensberg_  Tina Wolsgaard farve  Anette Straadt  Jesper_Hollensberg

For din investering i Kostpiloten får du

• 15 videolektioner af ca. 1 times varighed
    Se eller lyt til undervisningen igen og igen, så du ikke går glip af et eneste guldkorn.

• Komplette skriftlige kompendier til hver lektion, i alt 568 sider.
    Find al relevant og basal viden om kost og ernæring ét sted. Her kan du altid finde svar på de fleste spørgsmål – helt ned i detaljen.

• 0pskrifter på velsmagende og nærende retter, i alt 53 sider.
    Omsæt teorierne til praksis, og kom i gang med den sunde livsstil med det samme – uden at skulle fylde hylderne med flere kogebøger. Opskrifterne er overvejende mælkefri, glutenfri og sukkerfri, så alle kan spise med.

• Test- og træningsspørgsmål efter hver lektion, i alt 416 multiple choice-spørgsmål og 120 studiespørgsmål.
    Hver lektion af tekst og video afsluttes med en test, som sikrer, at du har lært, hvad du skal. Desuden får du en stribe studiespørgsmål, så du lærer at formulere din nye viden med dine egne ord.

• Svar på dine personlige spørgsmål i Kostpilotens medlemsforum
    Har du spørgsmål, du ikke finder svar på i materialet, er vi klar til at hjælpe dig i Kostpilotens forum.

Få adgang for evigt for 3.598 kr.

Vær i gang med dine studier om 2 minutter

Lige nu kan du endda betale i op til 10 rater af 370 kr.

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70

Tak og de bedste hilsner

Jesper Hollensberg

PS. Du får ikke flere mails om denne rabat. Se, hvad du får for din investering i Kostpiloten her.

PPS Du er velkommen til at sende denne mail videre, hvis du kender nogen, der kan bruge et godt tilbud til at komme i gang med deres sunde livsstil