From: Heilpraktikerskolen <skole@heilpraktiker.dk>
Subject: Sidste udkald for kursus i klinikdrift

Læs kun denne mail, hvis du kæmper med at gøre din klinik til en forretning.

Eller, hvis du mangler dine 10 timers obligatoriske klinikdrift til RAB og momsfritagelse.

Fredag d. 26. juni afholder Jesper Hollensberg nemlig igen kurset i 10 lektioners klinikdrift til behandlere, terapeuter og studerende.

Her lærer du, hvordan du kan gøre din klinik til en forretning, du kan leve af. Og du bliver opdateret på de nyeste regler og love for arbejdet i klinikken.

Hvem er Jesper H?

Jesper_Hollensberg.jpgHvis ikke du allerede kender Jesper Hollensberg, så får du et par stikord her:

• Medejer og daglig leder af Nordic College of Natural Medicine. Som omfatter bl.a. Heilpraktikerskolen, Kostakademiet og E-medicus.

• Passioneret fortaler for, at din klinik skal være en forretning, du kan leve godt af.

• Elsket og engageret underviser, der med kærlig tydelighed sætter fokus på det, der er både vigtigt og svært som selvstændig klinikejer. Eksempelvis prissætning, tidsstyring og salg.

Læs fx disse artikler, hvis du vil tjekke lidt af Jespers budskaber og stil ud:

Sådan tjener du en løn i klinikken

Derfor skal du ikke hjælpe alle i din klinik

Meld dig til kursus i klinikdrift senest på mandag d. 22. juni.

3 webinar-lektioner, 8 live-timer i Silkeborg inkl. frokost og materiale for 1.850 kr.

Læs om kurset her

Meld dig til kurset her

Klinikdrift-topbanner.png

På Jesper Hollensbergs kursus i 10 lektioners klinikdrift til momsfritagelse og RAB-godkendelse får du:

• Et kursus i klinikdrift i teori og praksis – målrettet til dig, der er eller er i gang med uddannelse til terapeut eller behandler.

• Et udførligt og omfattende kompendium (79 A4-sider)

• 3 lektioners selvstudie i form af webinarer og træningsspørgsmål

• 8 timers undervisning med praktiske øvelser, live i Silkeborg

• ​Afsluttende eksamen med fysisk fremmøde, så du lever op til kravene for RAB-godkendelse og momsfritagelse.

Du får desuden

• Videooptagelse af al live-undervisning.

• Adgang til al materiale for evigt, så du kan se al undervisning igen og igen.

• ​Lækker vegansk og glutenfri forplejning i undervisningstiden.

Tilmeld dig kurset i klinikdrift

Har du spørgsmål, inden du endeligt beslutter dig?

Besvar denne mail, så vender Jesper tilbage hurtigst muligt.