Subject: Skal vi gøre en sort dag grøn?

Måske har du det, ligesom vi har det med Black Friday.

Altså, hvem siger ikke ja tak til et godt tilbud?

På den anden bryder vi os ikke om det ekstreme overforbrug, som det skubber til, og som vores klode virkelig godt kunne være foruden.

Her på Heilpraktikerskolen har vi grublet lidt over, hvordan vi kan gøre det mere fremtidsorienteret.

Derfor introducerer vi i stedet: Green Monday – eller på Jysk:

Grøn Mandag

For vi vil stadig gerne give dig et rigtigt godt tilbud. Bare på en - efter vores opfattelse - lidt mere bæredygtig måde.

Et tilbud, hvor du ikke kun sparer 50% her og nu – men som også er en investering i dit eget og dine nærmestes sundhed og helbred. Med en forhåbentlig positiv afsmitning på vores fælles jord.

På mandag d. 23. november kan du derfor købe vores søster-uddannelses populære Kostpilot til halv pris.

Altså 2.499 kr. (mod normalt 4.997 kr.) for at investere din tid i at lære mere om ”mad som medicin” – hjemme fra din egen stue.

Med Kostpiloten får du:

• Grundig og professionel undervisning i grundlæggende ernæringslære.

• Alt, du skal vide om vitaminers vigtighed, mineralernes betydning – og meget mere.

• En brugbar opskriftsamling, hvor du omsætter teori til praksis – lige til at gå til.

• Skarp viden, så du fremover kan se igennem mode-diæter og slanke-quick-fixes.

• Online-undervisning, du kan se hvor som helst og når som helst – igen og igen.

• Et populært kursus for både private og professionelle – mere end 2.300 har allerede gennemført.

• 14 dages fuld og ubetinget returret til selv at undersøge, om det er noget for dig.

Så hold øje med din indbakke på mandag. Tilbuddet gælder fra kl. 00 til 23:59.

Vi høres ved