Subject: Sidste udkald: Tilbud på Kostpiloten slutter i dag

En kort hilsen til dig, der stadig overvejer, om det er nu, du skal investere i Kostpiloten.

Resten af dagen er prisen kun 2.997 kr.

Og du sparer dermed 2.000 kr. – indtil kl. 23:59.

Køb nu, og vær i gang om 2 minutter

Kostpiloten er en enkel vej til aktuel og opdateret viden om sund kost og livsstil. Her får du både en solid og veldokumenteret teoretisk viden samt en række praktiske redskaber.

Med denne uddannelse har du allerede taget første skridt på vejen til en sundere levevis. Uanset, om du er privat og gør det for dig selv og dine nærmeste. Eller, om du er professionel og har ansvar for personale, kunder eller klienter og patienter.

Du får:

• 15 videolektioner af ca. 1 times varighed

• Komplette skriftlige kompendier til hver lektion, i alt 377 sider.

• 0pskrifter på velsmagende, sunde og nærende retter, i alt 53 sider.

• Test- og træningsspørgsmål efter hver lektion, i alt 244 spørgsmål.

Se hele beskrivelsen af Kostpiloten her

Eller kom i gang med det samme

Kostpiloten er:

• Grundig og professionel undervisning i basal ernæringslære. Som lærer dig at skære igennem modeluner og kvikfixes.

• Online-undervisning, du kan se hvor som helst og når som helst – igen og igen. Uden tidsfrist for, hvornår du skal være færdig.

• Et populært kursus for både private og professionelle. Mere en 2.200 ansatte og privatpersoner har deltaget i løbet af de seneste 10 år.

Og med 14 dages fuld returret har du god tid til at undersøge, om kurset er noget for dig – og til at teste, om du kan finde ud af teknikken.

Prøv kostpiloten med rabat

Til midnat stiger prisen