Subject: Få RAB-point og hjælp til dine klienter

Lad os bare starte med at være ærlige. Vi har alle sammen været på et eller flere kurser, hvor undervisningsmaterialet bagefter ligger derhjemme og samler støv, ikke?

Jeg tror, jeg har det ligesom dig og de fleste andre på dette nyhedsbrev. Vi er blandt andet i denne her branche, fordi vi synes, det er spændende. Derfor elsker vi også at lære nyt inden for den naturmedicinske verden. Og det er altid super inspirerende og opløftende at være på kursus.

Men én ting er at lære nyt. Noget andet er at få det nye brugt og omsat til praksis i klinikken.

På Heilpraktikerskolen er vores holdning klar:

Der er ikke noget, vi hellere vil end at se dig på kursus. Vi elsker også at møde kolleger fra hele branchen. Men, hellere ét kursus, som du omsætter til praksis, så dine patienter får glæde af dine nye kompetencer i klinikken. End tre kurser, som går i glemmebogen igen.

Derfor gør vi os også umage for, at det du lærer på vores kurser, også kan anvendes i din klinik. Helst allerede mandagen efter.

Din nye viden skal hjælpe dig med at skabe endnu bedre resultater for dine klienter. Og din økonomiske investering skal jo også tjene sig hjem igen. Dine nye kompetencer skal gerne give dig flere kunder i klinikken.

Kenn Øhlenschlæger.jpg   Mads Wedel-Ibsen.jpg   Kirsten Steinig.jpg   Peer Bach Boesen 80x110.jpg   Susanne Løfgren 80 x 110.png   Jesper Hollensberg.jpg

I efteråret har vi som sædvanligt flere forskellige kurser på programmet.

Lær fx:

Spenglersan og Enderlein med Mads Wedel Ibsen
Cellesaltterapi med Kenn Sejbjerg Øhlenschlæger
Vaccination – et informeret valg med Kirsten Steinig
Homøopati – fra klassisk til moderne – med Jesper Hollensberg

Du får også mulighed for at møde:

Peer Bach Boesen til en formiddag om antroposofisk medicin
Susanne Løfgren til en eftermiddag om Bach’s blomsterremedier

Få dine RAB-point, og hold din RAB-godkendelse ved lige

Vi har fået godkendt de fleste af vores kurser til RAB-point af rigtig mange foreninger. Det er din brancheforening, der beslutter, om et kursus også giver RAB-point inden for din uddannelse.

Vi er løbende i dialog med alle foreningerne, så vi kan få RAB-godkendt de kurser, der er relevante for dig. Men ser du et kursus, der ikke er godkendt af din forening, anbefaler vi, at du selv tager fat i foreningen. Det kan sagtens være, de godkender kurset, selv om vi ikke har fået det skrevet på kursusbeskrivelsen endnu.

Se hele vores kursuskatalog her

Har du spørgsmål til efterårets kurser, så kontakt os her.

Vi glæder os til at se dig.

De bedste hilsner

Jesper