Subject: Gratis undervisning i anatomi, fysiologi og sygdomslære

Denne mail er til dig, der mangler dine 300 lektioners anatomi, fysiologi og sygdomslære.

En grunduddannelse, som bl.a. er obligatorisk, hvis du vil RAB-godkendes eller momsfritages.

Og, som også er med til at styrke dine faglige kompetencer i klinikken – så du opnår tryghed for både dig og dine klienter.

Som du måske ved, er Heilpraktikerskolen en del af Nordic College of Natural Medicine. Her har vi udviklet E-medicus, vores eget forløb i anatomi, fysiologi og sygdomslære. Fordi, vi kan se hos vores studerende, at der er meget stor forskel i deres faglighed – alt efter, hvor de havde lært anatomi, fysiologi og sygdomslære.

Vi er meget stolte af E-medicus, som vi har brugt lang tid på at udvikle. Og langt de fleste af vores studerende er meget tilfredse og bliver super dygtige.

E-medicus foregår 100% online. Du kan naturligvis få svar på dine personlige spørgsmål under hele forløbet. Og du har mulighed for eksamen med fremmøde, som er lovkrav i forhold til RAB og momsfritagelse.

Men alt det er jo bare snak – det ved vi godt. Vi har forskellige måder at lære på, og e-learning er ikke for alle.

Derfor kan du nu tjekke E-medicus ud helt gratis.

Uden at skulle have kreditkortet op af lommen.

Med vores gratis prøveadgang giver vi dig et helt kapitel i hhv. anatomi/fysiologi og sygdomslære. Med undervisningsvideoer og multiple choice-testspørgsmål.

Prøv E-medicus gratis her

Eller læs mere om, hvordan du kan få
selvtillid og tryghed i klinikken

CARD IMAGE_COURSE CATALOG IMAGE_PRODUCT CATALOG IMAGE_ 700x380 pixels_VALGT

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

De bedste hilsner

Jesper Hollensberg