Subject: 😆 𝗡𝘂 đ—șđ—Čđ—± đ—±đ—Č đ—żđ—¶đ—Žđ˜đ—¶đ—Žđ—Č đ—œđ—żđ—¶đ˜€đ—Č𝗿: Vi sĂŠnker prisen pĂ„ Kostpiloten

Jeg beklager, men du fÄr lige denne her mail igen. Ved en fejl var de rigtige priser ikke slÄet igennem pÄ betalingssiden (lidt pinligt ...).

Det er rettet nu - og de nĂŠste 10 dage.

God weekend og KH

Jesper

Her kommer en nyhed, som forhÄbentlig kan vÊre lidt opmuntrende i en tid, hvor det meste stiger.

Vi har nemlig besluttet at gÄ imod strÞmmen og sÊnke prisen pÄ vores Kostpilot.

Kostpiloten er uden tvivl vores mest populÊre uddannelses-forlÞb pÄ Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine.

Her fĂ„r du den helt grundlĂŠggende viden, du behĂžver for at trĂŠffe de sunde valg for dig selv og dine nĂŠrmeste – privat eller i klinikken.

Ingen trends og modeluner. Udelukkende essensen af, hvordan vi her pÄ NCNM ser pÄ kost, ernÊring og dens betydning for et sundt liv fyldt med energi.

Mennesker er nemlig forskellige. Og ingen bestemt kostretning passer til alle.

Med Kostpiloten bliver du bedre i stand til med din kost og livsstil at styre uden om mange almindelige livsstilslidelser og hverdags-symptomer.

Du lÊrer om de helt basale elementer i sund kost og ernÊring. Og du kommer til at forstÄ, hvordan kroppens fungerer pÄ de vigtigste omrÄder.

KOSTPILOT BANNER

Med Kostpiloten lĂŠrer du blandt meget andet:

• Hvordan du kan fĂ„ en sund og stĂŠrk fordĂžjelse – bl.a. ved at blive opmĂŠrksom pĂ„, om der mĂ„ske er bestemte fĂždevarer, du reagerer pĂ„.
    Hvis din fordĂžjelse fungerer dĂ„rligt, har du bl.a. svĂŠrere ved at optage alle de vigtige nĂŠringsstoffer – uanset hvor sund en kost, du spiser.

• At blive bedre til at tolke kroppens signaler.

Det er vigtigt at forstĂ„ kroppens signaler. Som eksempel er det let at misforstĂ„ symptomerne pĂ„ for lav mavesyre – og i stedet komme til at behandle dem som om, du har for meget mavesyre.

• Hvordan du kan sammensĂŠtte din optimale kost – ud fra individuelle hensyn og behov.

Forskellige faktorer har betydning for, hvordan du skal sammensĂŠtte din daglige kost. Blandt andet din alder, vĂŠgt, fysiske aktivitet, forskellige symptomer og lidelser m.m.

Med Kostpiloten bliver du klÊdt pÄ til at sammensÊtte den rigtige kost med udgangspunkt i, hvad det enkelte menneske har brug for.

Det hele serverer vi i en form, hvor alle kan vĂŠre med – uanset hvilke forudsĂŠtninger du har. Samtidig med, at det faglige niveau stikker et spadestik dybere, end du mĂ„ske er vant til.

Kom i gang med det samme til forÄrspris

OgsÄ til terapeuter og behandlere

Mange komplementĂŠre og alternative behandlere har ogsĂ„ gennemfĂžrt Kostpiloten som enten deres grundlĂŠggende uddannelse i kost- og ernĂŠring – eller som opdatering eller efteruddannelse.

Er du behandler eller terapeut – eller pĂ„ vej til at blive det – lĂŠrer du med Kostpiloten alt, hvad du behĂžver for ogsĂ„ at kunne rĂ„dgive de fleste af dine klienter omkring deres daglige kostvaner, sĂ„ det understĂžtter din terapi eller behandling.

Studer kost og ernĂŠring med Kostpiloten

Vi sĂŠnker prisen

For et Ärs tid siden lancerede vi en helt ny og opdateret version af Kostpiloten (som vi inden da havde brugt nÊsten et Är pÄ at blive klar med).

SĂ„ nu fĂ„r du helt opdateret viden i et lĂŠkkert og indbydende design i hĂžj kvalitet. Du kan bl.a. studere via vores app. – hvor som helst og nĂ„r som helst, det passer dig.

Mere end 2.500 sundheds-pionerer har gennem Ă„rene investeret i Kostpiloten.

Og vores opdaterede version har vÊret sÄ populÊr, at vi nu sÄ smÄt begynder at tjene vores investering hjem.

Det skal selvfĂžlgelig komme dig til gode.

Vores Þnske pÄ NCNM er at hjÊlpe flest mulige mennesker til et sundere og mere inspirerende liv.

For de 5.997 kr. Kostpiloten hidtil har kostet, har vores studerende allerede fÄet virkelig meget for pengene.

Nu sĂŠnker vi prisen med 1.000 kr. til 4.997 kr.

Ja, faktisk har vi besluttet at bruge anledningen til at give dig et lille forÄrstilbud.

Det betyder, at du de nĂŠste 10 dage kan investere i din egen sundhed for blot 3.997 kr.

Og du kan endda opdele betalingen i 10 mÄnedlige rater.

Ja tak. Jeg er klar til at tage ansvar
for min krop, kost og sundhed
– med forĂ„rsrabat

NÄr du investerer i Kostpiloten, fÄr du med det samme adgang til bl.a.:

• 13 modulers undervisning fordelt pĂ„ 15 lyd- og videolektioner af ca. en times varighed.
    SÄ du kan lÊre og blive inspireret, lige nÄr det passer dig.

• UdfĂžrlige skriftlige kompendier pĂ„ i alt mere end 500 sider

SÄ, du ogsÄ kan lÊse dig klogere og supplere med dine egne noter.

• Indbydende og velsmagende opskrifter
    SĂ„ du let kan komme i gang med at afprĂžve din nye viden i praksis.

Du fÄr adgang til al materiale uden begrÊnsning. Du kan downloade kompendier og se og lytte til undervisning lige sÄ mange gange du vil.

Se mange flere detaljer om Kostpiloten her.

Eller kom i gang med det samme her

Vi kunne sige meget mere om Kostpiloten. Men det bedste er faktisk, at du prĂžver den selv.

Det kan du gĂžre de nĂŠste 10 dage for 3.997 kr. For du har 14 dages fuld returret.

Og vi vil gerne understrege, at vi stÄr ved vores returret. Uanset, hvor meget vi gÞr os umage med at forklare, hvad du fÄr for din investering, finder du bedst ud af det ved selv at afprÞve Kostpiloten.

Derfor refunderer vi de fĂžrste 2 uger efter dit kĂžb hele din betaling, hvis du fortryder din investering.

Du kan selv let refundere ved tryk pÄ en knap. Eller du kan bede os om at gÞre det pÄ mail eller telefon.

Og vi er selvfĂžlgelig lige gode venner bagefter.

PrĂžv Kostpiloten risikofrit i 14 dage

Du kan betale i 10 mÄnedlige rater.

Eller lÊs fÞrst her, hvor meget viden og sundhed du fÄr for din investering.

Har du spÞrgsmÄl?

Besvar denne mail, og skriv lĂžs.

Eller ring til os pÄ Nordic College of Natural Medicine pÄ tlf. 60 88 50 70.

Tak og de bedste hilsner

Jesper Hollensberg