Subject: Vil du være gæstepatient?

Til jul afslutter vi hold 30 på heilpraktikeruddannelsen. 22 nye heilpraktiker-spirer er lige nu i gang med de sidste forberedelser til de afsluttende eksaminer.

Som en del af forløbet skal de igen have praktik med gæstepatienter udefra. Her samler vi alle trådene for deres uddannelse i en fuld naturmedicinsk konsultation.

Og vi kan godt afsløre, at det er en dygtig flok studerende. De fleste af dem er allerede i gang med deres egne patienter ved siden af studierne.

Nu har du også muligheden for at få en konsultation af en gruppe på 2-3 studerende.

Konsultationen indeholder bl.a.:

• en irisanalyse
  • en grundig gennemgang af dine symptomer og din sygdomshistorie
  • en klinisk undersøgelse af bl.a. dit blodtryk og dine vigtigste organer

På baggrund af undersøgelserne kan du eksempelvis få:

• behandling med øreakupunktur
  • vejledning om din kost
  • rådgivning om eksempelvis homøopatiske lægemidler, urter, vitaminer og mineraler

Det foregår naturligvis under kyndig supervision af to af vores dygtigste undervisere: Speciallæge og heilpraktiker, Susanne Lottrup samt heilpraktiker og BioSystemisk Terapeut, Kenn Sejbjerg Øhlenschlæger.

Supervisorerne er til rådighed under hele forløbet – selv om de næppe får meget at lave. De studerende er nemlig fuldt befarne og så godt som selvkørende allerede.

Det bedste af det hele er, at det kun koster 400 kr. Og inklusiv i prisen er en lækker økologisk, vegansk og glutenfri frokost.

Afslut efterårsferien med at gøre noget godt for dig selv. Vi har få ledige pladser søndag d. 20. oktober i Silkeborg. Du skal afsætte ca. 4 timer fra kl. 9 – 13.

Interesseret i at være gæstepatient?

Besvar denne mail, så sender vi dig mere information.

Der er åbent for ansøgning til heilpraktikeruddannelsen 2020

Vi uddanner max 40 nye heilpraktikere i Danmark hvert andet år. Næste hold starter august 2020. Herefter 2022 osv.

Heilpraktikeruddannelsen er ikke for alle. Du skal investere både meget tid og mange penge i uddannelsen. Og det ligger os meget på sinde, at du får en fantastisk oplevelse.

Derfor skal du også til optagelsessamtale, inden du kan starte hos os. Her henviser vi dig gerne til dygtige kolleger, hvis vi tror, du vil finde dig bedre til rette på et andet forløb eller en anden uddannelse.

Heilpraktiker-Solveig-Maria-Radut - udtalelse.png

Vil du med på heilpraktikeruddannelsen 2020?

Ansøg her

Så indkalder vi dig til samtale – på tlf., Skype eller i Silkeborg – på et tidspunkt, der passer dig.

Vi glæder os til at møde dig.

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg