Subject: Malene var bekymret for, om forløbet var pengene værd

Malene Tach”Jeg var både bekymret for, om jeg havde råd, og om det var pengene værd.”

Sådan siger Malene Tach om forløbet Den Naturmedicinske Metode på Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine.

I dag er Malene ikke længere i tvivl:

”Jeg synes, det burde være ved lov, at alle mennesker havde kendskab til Den Naturmedicinske Metode – 1. semester på NCNM. Det vil give en forståelse og ro, når eller hvis der opstår sygdom”.

Malene synes faktisk, det burde være en naturlig del af alle menneskers opvækst at lære bl.a.:

• Hvordan alt hænger sammen.
  • Hvordan man passer på sin krop.
  • Hvilke signaler man skal se efter.
  • Og ikke mindst en basis grundviden inden for det naturmedicinske, så man ved, hvad det betyder, når man bliver syg.

”Tænk, hvis man kunne få en generation, som har kendskab til, hvem vi er, hvad vi består af, og hvordan vi passer på hinanden.”

Den største aha-oplevelse for Malene var dog Jespers undervisning i klinikdrift:

”Jeg har nu lært, hvor jeg bør ligge økonomisk, så jeg kan leve af at hjælpe andre.”

Malene forklarer også:

”Selv om jeg allerede er uddannet bl.a. zoneterapeut, fysiurgisk massør og nerverefleksolog, har jeg fået et større indblik i, hvad jeg kan se efter. Så mine teorier bliver understøttet, når jeg behandler mine klienter.

Med et bredere kendskab til flere typer homøopati, kan jeg nu også finde det bedste”middel til den enkelte.”

Det fortæller Malene, der også har fået et stort personligt udbytte ud af sin uddannelse på NCNM:

”Jeg har fået reduceret min kroniske sygdom drastisk (70 %) efter at have gennemført uddannelsens første 3 semestre.”

Desuden har Malene fået et helt nyt fællesskab og en sparring med andre fagfolk.

”Jeg er bare så super glad for, at der er mennesker som dem hos NCNM. De er meget kompetente, menneskelige og hjertevarme.”

Malene Tach er i forvejen bl.a. uddannet zoneterapeut, børnesundhedsvejleder, fysiurgisk massør og nerverefleksolog.

Læs mere om hende på hendes hjemmesider:

www.i-harmoni.dk

www.barniharmoni.dk

Er du også bekymret for, om Den Naturmedicinske Metode er pengene værd?

Så lad os høre dine overvejelser.

Vi er godt nok i ferietempo det meste af juli måned. Men vi tjekker vores mail af og til og skal nok vende tilbage, hvis du stiller dine spørgsmål ved at besvare denne mail.Tina Wolsgaard farve

Du kan også ringe direkte til Tina vores faglige vejleder og én af de centrale undervisere på Den Naturmedicinske Metode. Tina svarer vores telefon på: 60 88 50 70 - mandag-torsdag kl. 10.30-13.

Du kan også bede om at blive ringet op, hvis vores telfontid passer dig dårligt. Tina går nemlig først på ferie om et par uger.

Kom i gang med Den Naturmedicinske Metode her

Eller se, hvad du får for din investering her

Tak og de bedste hilsner

Jesper