Subject: Sidste udkald for klientpsykologi

Dette blot en kort hilsen for at minde dig om, at det er på fredag, vi har kick off på Nordic College of Natural Medicine's kursus i klientpsykologi.

Ved at kombinere webinarer og blot 2 live-dage får du her de 50 lektioners klientpsykologi, som tæller til RAB og momsfritagelse. Og som vi kræver som en del af heilpraktikeruddannelsen.

Med vores super kompetente undervisere, Kenn Sejberg Øhlenschlæger og Kirsten Dyrendahl Tastesen.

De første 21 studerende er allerede i gang med det 40 siders grundige kompendium og webinarerne til de første 2 af 8 web-moduler.

Men frem til på fredag d. 31. januar kan du stadig nå at være med fra start.

Herfra kører vi på med webinar-undervisning og 3 live-webinar-spørgetimer frem til live-dagene i Silkeborg fredag og lørdag d. 21.-22. februar.

Her ligger den skriftlige prøve. Og vi omsætter teori til praksis gennem bl.a. træning og øvelser.

Hele forløbet koster denne gang kun en intro-pris på 4.500 kr.  (Du kan betale i tre rater.)

Meld dig til med det samme her.

Eller læs alt om forløbet her.

Klientpsykologi.jpg

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail, og skriv løs.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Nysgerrig på heilpraktikeruddannelsen?

Eller har du bare lyst til en spændende aften i godt selskab?

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpgSå kom til gratis informationsforedrag med Anna Iben og Jesper Hollensberg

Til foredraget lærer du bl.a.:

• Hvorfor vi bliver syge
  • Hvordan vi bliver raske.
  • Hvordan heilpraktikeren arbejder i klinikken.
  • Og ikke mindst, hvordan du uddanner dig til heilpraktiker i Danmark.

Mandag d. 17. februar i Silkeborg
Onsdag d. 19. februar i København

Læs mere, og meld dig til her.