Subject: Skal Arvin Larsen sætte dit 2019 i gang?

Arvin_Larsen.jpgHvis du er som os andre, har du sikkert nok om ørerne, inden året rinder ud.

Derfor får du her også kun denne korte mail om vores næste kursus med Arvin Larsen:

Livets Hormoner – Praktisk psykoneuroendokrinologi
5.-6. januar 2019

Dette er det mest populære kursus, vi nogensinde har haft på programmet. Der har været både udsolgt og venteliste de sidste mange gange, vi har afholdt kurset.

Arvin Larsen er ganske enkelt en super inspirerende underviser med et klart og tydeligt budskab:

Dine tanker og følelser bestemmer dit helbred.

Hvis du allerede kender Arvin, så brug lige 5 minutter på at overveje, hvad det kunne betyde for dit 2019 at tilbringe årets første weekend i hans selskab.

Vi holder kun kurset denne ene gang i 2019. Næste gang er i 2020.

Book din plads i 2019 allerede nu.

Hvis du ikke kender Arvin, så brug lige 5 minutter på at se dette videoklip fra et tidligere kursus, hvor han forklarer, hvorfor din krop altid er perfekt.

Kurset 5.-6. januar afvikles som en del af heilpraktikeruddannelsen. Vi har plads til 15 eksterne kursister. De første eksterne pladser er allerede solgt.

Sidste frist for tilmelding er mandag d. 31. december. Men denne dag har du jo nok nytårsmenu og andre festligheder i hovedet.

Læs mere, og book din plads på kurset med det samme.

GRATIS UNDERVISNINGSVIDEO:
Hvad er sund kost, og hvad kan du selv gøre for at spise sundt?

Kostpilot.jpg

Få gratis Modul 1 fra Kostakademiets Kostpilot:
En times videoundervisning med Anne van der Merwede.

Hent din gratis undervisningsvideo
.