Subject: Vi sænker prisen på Kostpiloten

Her kommer en nyhed, som forhåbentlig kan være lidt opmuntrende i en tid, hvor det meste stiger.

Vi har nemlig besluttet at gå imod strømmen og sænke prisen på vores Kostpilot.

Kostpiloten er uden tvivl vores mest populære uddannelses-forløb på Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine.

Her får du den helt grundlæggende viden, du behøver for at træffe de sunde valg for dig selv og dine nærmeste – privat eller i klinikken.

Ingen trends og modeluner. Udelukkende essensen af, hvordan vi her på NCNM ser på kost, ernæring og dens betydning for et sundt liv fyldt med energi.

Mennesker er nemlig forskellige. Og ingen bestemt kostretning passer til alle.

Med Kostpiloten bliver du bedre i stand til med din kost og livsstil at styre uden om mange almindelige livsstilslidelser og hverdags-symptomer.

Du lærer om de helt basale elementer i sund kost og ernæring. Og du kommer til at forstå, hvordan kroppens fungerer på de vigtigste områder.

KOSTPILOT BANNER

Med Kostpiloten lærer du blandt meget andet:

• Hvordan du kan få en sund og stærk fordøjelse – bl.a. ved at blive opmærksom på, om der måske er bestemte fødevarer, du reagerer på.
    Hvis din fordøjelse fungerer dårligt, har du bl.a. sværere ved at optage alle de vigtige næringsstoffer – uanset hvor sund en kost, du spiser.

• At blive bedre til at tolke kroppens signaler.

Det er vigtigt at forstå kroppens signaler. Som eksempel er det let at misforstå symptomerne på for lav mavesyre – og i stedet komme til at behandle dem som om, du har for meget mavesyre.

• Hvordan du kan sammensætte din optimale kost – ud fra individuelle hensyn og behov.

Forskellige faktorer har betydning for, hvordan du skal sammensætte din daglige kost. Blandt andet din alder, vægt, fysiske aktivitet, forskellige symptomer og lidelser m.m.

Med Kostpiloten bliver du klædt på til at sammensætte den rigtige kost med udgangspunkt i, hvad det enkelte menneske har brug for.

Det hele serverer vi i en form, hvor alle kan være med – uanset hvilke forudsætninger du har. Samtidig med, at det faglige niveau stikker et spadestik dybere, end du måske er vant til.

Kom i gang med det samme til forårspris

Også til terapeuter og behandlere

Mange komplementære og alternative behandlere har også gennemført Kostpiloten som enten deres grundlæggende uddannelse i kost- og ernæring – eller som opdatering eller efteruddannelse.

Er du behandler eller terapeut – eller på vej til at blive det – lærer du med Kostpiloten alt, hvad du behøver for også at kunne rådgive de fleste af dine klienter omkring deres daglige kostvaner, så det understøtter din terapi eller behandling.

Studer kost og ernæring med Kostpiloten

Vi sænker prisen

For et års tid siden lancerede vi en helt ny og opdateret version af Kostpiloten (som vi inden da havde brugt næsten et år på at blive klar med).

Så nu får du helt opdateret viden i et lækkert og indbydende design i høj kvalitet. Du kan bl.a. studere via vores app. – hvor som helst og når som helst, det passer dig.

Mere end 2.500 sundheds-pionerer har gennem årene investeret i Kostpiloten.

Og vores opdaterede version har været så populær, at vi nu så småt begynder at tjene vores investering hjem.

Det skal selvfølgelig komme dig til gode.

Vores ønske på NCNM er at hjælpe flest mulige mennesker til et sundere og mere inspirerende liv.

For de 5.997 kr. Kostpiloten hidtil har kostet, har vores studerende allerede fået virkelig meget for pengene.

Nu sænker vi prisen med 1.000 kr. til 4.997 kr.

Ja, faktisk har vi besluttet at bruge anledningen til at give dig et lille forårstilbud.

Det betyder, at du de næste 10 dage kan investere i din egen sundhed for blot 3.997 kr.

Og du kan endda opdele betalingen i 10 månedlige rater.

Ja tak. Jeg er klar til at tage ansvar
for min krop, kost og sundhed
– med forårsrabat

Når du investerer i Kostpiloten, får du med det samme adgang til bl.a.:

• 13 modulers undervisning fordelt på 15 lyd- og videolektioner af ca. en times varighed.
    Så du kan lære og blive inspireret, lige når det passer dig.

• Udførlige skriftlige kompendier på i alt mere end 500 sider

Så, du også kan læse dig klogere og supplere med dine egne noter.

• Indbydende og velsmagende opskrifter
    Så du let kan komme i gang med at afprøve din nye viden i praksis.

Du får adgang til al materiale uden begrænsning. Du kan downloade kompendier og se og lytte til undervisning lige så mange gange du vil.

Se mange flere detaljer om Kostpiloten her.

Eller kom i gang med det samme her

Vi kunne sige meget mere om Kostpiloten. Men det bedste er faktisk, at du prøver den selv.

Det kan du gøre de næste 10 dage for 3.997 kr. For du har 14 dages fuld returret.

Og vi vil gerne understrege, at vi står ved vores returret. Uanset, hvor meget vi gør os umage med at forklare, hvad du får for din investering, finder du bedst ud af det ved selv at afprøve Kostpiloten.

Derfor refunderer vi de første 2 uger efter dit køb hele din betaling, hvis du fortryder din investering.

Du kan selv let refundere ved tryk på en knap. Eller du kan bede os om at gøre det på mail eller telefon.

Og vi er selvfølgelig lige gode venner bagefter.

Prøv Kostpiloten risikofrit i 14 dage

Du kan betale i 10 månedlige rater.

Eller læs først her, hvor meget viden og sundhed du får for din investering.

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail, og skriv løs.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf. 60 88 50 70.

Tak og de bedste hilsner

Jesper Hollensberg