Subject: Sidste udkald for klientpsykologi i år

Denne mail er til dig, der overvejer at være med på vores kursus i klientpsykologi.

Vi starter i denne uge.

Meld dig til her,
hvis du allerede har besluttet dig

Få dine 50 lektioners kursus i klientpsykologi – uden at skulle rykke 5 dage ud af kalenderen.

Vi kombinerer e-learning og live-undervisning, så du kan lære teorien hjemme. Så du blot skal møde op til to live-dage i Silkeborg, hvor vi træner de praktiske øvelser.

Kurset er målrettet til dig, der vil være – eller måske allerede er uddannet – behandler eller terapeut.

Her får du konkrete redskaber, der giver tryghed i klinikken – for både dig selv og dine klienter. Leveret af coach, biosystemisk terapeut, og heilpraktiker Kenn Sejberg Øhlenschlæger og bachelor i psykologi og ledelse samt psykoterapeut Kirsten Dyrendal Tastesen.

Læs hele kursusbeskrivelsen her.

Herunder får du svar på de mest almindelige spørgsmål om kurset:

Hvornår afholder I kurset i klientpsykologi igen?

Sandsynligvis først til næste år.

Som du måske ved, er vi på vej med en helt ny struktur for vores uddannelser på Nordic College of Natural Medicine. Vi regner med at bruge det meste af 2021 på at rulle den nye uddannelse ud.

(Det glæder vi os i øvrigt helt vildt meget til :-) - Læs de overordnede planer her.)

Hvad sker der, hvis Danmark stadig er lukket ned 26.-27. februar, hvor vi skal mødes live?

Ja, så tager vi den derfra. Vi bevarer optimismen – og er klar til at tilpasse os.

Uanset, hvad vi kan få lov til, så finder vi naturligvis en løsning, så du får både den praktiske træning og din eksamen med fremmøde.

Hvordan fungerer det der e-learning helt præcist?

Vores kursus i klientpsykologi foregår som hhv. e-learning og live-undervisning.

Teori som e-learning

Du kan faktisk komme i gang med kurset med det samme, du melder dig til. Dine hjemmestudier foregår i 4 trin:

• Læs de relevante afsnit i kompendiet (i alt 60 sider)
  • Se de indspillede webinarer, hvor Kenn eller Kirsten underviser (i alt 21 lektioner af 45 min.)
  • Løs træningsopgaverne
  • Få svar på dine spørgsmål til de ugentlige spørgetimer på Zoom
Praktisk træning med fremmøde

Kurset afsluttes med 2 spændende live-dage i Silkeborg. Her omsætter du teori til praksis gennem forskellige øvelser.

Og nå jah, det er også her, du tager din skriftlige eksamen.

Hvornår er sidste frist for tilmelding til kurset?

Vi anbefaler, at du melder dig til senest på fredag d. 22. januar. Så har du weekenden til at komme i gang med dine studier og blive klar til den første spørgetime på onsdag d. 27. januar.

Men vi holder tilmelding åben til og med tirsdag d. 26. januar. Vi ved, at du måske er én af dem, der har lidt ekstra tid til rådighed i øjeblikket.

Er du klar til 5 uger i selskab med Kenn Sejberg Øhlenschlæger og Kirsten Dyrendahl Tastesen?

Din investering er 4.950 kr. i én rate. Eller tre rater af 1.725 kr.

Kom i gang med klientpsykologi nu

Eller læs mere om kurset her.

Har du stadig spørgsmål?

Så besvar denne mail. Eller ring til os på 60 88 50 70.

Vi glæder os til at høre fra dig.