Subject: Om 5 timer udløber rabatten

Vi ved godt, vi sender mange mails i dag. Dette er den sidste.

Vi vil blot sikre os, at du ikke går glip af vores Grøn Mandags-tilbud (så slipper du til gengæld for at høre fra os på en vis sort fredag).

Frem til kl. 23:59 kan du stadig få vores Kostpilot til halv pris.

Med e-learning i sund livsstil til dig selv og dine nærmeste. Derhjemme eller på jobbet.

Mere end 2.300 private og professionelle har allerede købt adgang gennem årene. Nu kan du også blive Kostpilot for kun 2.499 kr.

Tag 100% styring på din optimale kost nu.

Du har 14 dages fuld og ubetinget returret, hvor du kan prøve af, om det er noget for dig.

Du har adgang for evigt og kan se alle webinarer - og tage alle tests igen og igen.

Og som Kostpilot-studerende kan du i Kostpilotens forum endda stille dine faglige spørgsmål direkte til Kostakademiet.

Investér i din sunde livsstil nu

De bedste hilsner

PS I morgen koster Kostpiloten igen fuld pris.

Så det er lige nu , du har en unik mulighed for at investere i dit sunde liv i en glad krop.