From: Heilpraktikerskolen <skole@heilpraktiker.dk>
Subject: Klinikdrift? Husk tilmelding senest mandag

Blot en lille hilsen, inden vi går på weekend.

Sidste frist for tilmelding til Jespers kursus i klinikdrift er på mandag d. 22. marts. Så kan du stadig nå at forberede dig med de 3 webinarer til selvstudie, inden I mødes live på Zoom næste fredag.

"Mine kursister har været begejstrede
for Jespers klarhed og evne til formidling.
Jeg kan på det varmeste anbefale Jesper
som en kompetent og erfaren underviser”

Karsten Munk

Karsten Munk, Ejerleder af Karsten Munk Akademiet
www.karstenmunk.dk

På vores kursus i klinikdrift får du bl.a.:

• Et kursus i klinikdrift i teori og praksis – målrettet til dig, der er uddannet eller er i gang med uddannelse til terapeut eller behandler.

• Et udførligt og omfattende kompendium (som du kan læse et gratis uddrag af her)

• 3 lektioners selvstudie i form af webinarer og træningsspørgsmål omkring lovgivningen for vores område. Du får adgang med det samme, du melder dig til.

• 8 timers undervisning med praktiske øvelser, live på Zoom. Og adgang til optagelsen bagefter.

• ​Mulighed for afsluttende eksamen med fysisk fremmøde, så du lever op til kravene for RAB-godkendelse og momsfritagelse.

Og du lærer blandt meget andet:

• Hvilke love, du er underlagt som behandler.

• Hvad du må du sige i din markedsføring.

• Hvad reglerne er omkring bl.a. salg og rådgivning omkring kosttilskud, homøopatiske lægemidler.

• Hvordan du kan begynde at tænke din klinik som en forretning.

• Hvordan du kan markedsføre dig uden at føle, at du sælger.

• Hvordan du finder din målgruppe og dine specialeområder.

• Modeller for moderne, effektive og billige markedsføringsteknikker, der kan skaffe klienter og sikre kundeflow i din klinik.

Pris inkl. eksamen med fremmøde – som vi aftaler på et tidspunkt, der passer dig:

1.750 kr.

Du kan også være med uden at gå til eksamen. Så koster det:

1.600 kr.

Læs alt om kurset, og meld dig til her.

Jesper_HollensbergHar du spørgsmål?

Ring til Jesper på tlf: 60 88 50 70 hos Nordic College of Natural Medicine.

Eller besvar denne mail.

Vi ses.