Subject: Klientpsykologi starter på fredag

Denne mail er til dig, der har kig på vores kursus i klientpsykologi.

Vi starter nemlig officielt på fredag. Så har du weekenden og starten af næste uge til at komme i gang med den indledende teori. Inden 1. spørgetime onsdag d. 25. januar.

Klientpsykologi - topbanner

Du har brug for kurset i klientpsykologi, hvis:

• Du mangler disse 50 lektioner til RAB og momsfritagelse

• Du synes, det er vanskeligt at få styr på din rolle som behandler i forhold til dine klienter i klinikken.

• Du gerne vil blive klogere på dig selv og de mekanismer, der kan skabe en bedre dialog med dine nærmeste – og selvfølgelig dine klienter.

Vi kombinerer e-learning og live-undervisning

Dette kursus kombinerer det bedste fra 2 verdener:

• Du lærer teorien med e-learning. Hjemmefra, når det passer dig. Og med mulighed for at få svar på dine spørgsmål live til spørgetimerne på Zoom.

• Du træner de nye færdigheder i praksis sammen med de andre studerende på holdet – med fremmøde i Silkeborg – fredag d. 24. og lørdag d. 25. februar.

Lær af kompetente undervisere, der kender din branche

Dine undervisere på dette kursus er:

Kirsten Dyrendal TastesenKirsten Dyrendal Tastesen

Kirsten er både psykoterapeut og bachelor i både ledelse og psykologi. Hun har mere end 10 års praktisk og 25 års ledelsesmæssig erfaring på det socialpædagogiske område.

Til daglig arbejder hun som leder med faglig sparring, coaching, supervision og undervisning af medarbejdere, projektledere, souschefer mv. der arbejder inden for det socialpædagogiske område.

Kenn Sejberg ØhlenschlægerKenn Sejberg Øhlenschlæger

Kenn er uddannet bl.a. heilpraktiker, akupunktør, coach og Biosystemisk Terapeut. Medudvikler af BioSystemMetoden (BSM) og tidligere leder af HeilpraktikerSkolen i Christiansfeld.

Han er en erfaren og kompetent underviser og behandler med mere end 25 års erfaring fra egen klinik. Kendt for sin evne til at systematisere og forenkle behandlingsforløb, hvor både krop og psyke inddrages.

Samlet pris for hele kurset inkl. materiale er 4.950 kr.

Se, hvad du får for din investering her.

Eller meld dig til med det samme her

Ved tilmelding får du adgang til kompendiet og webinarer, så du kan komme i gang med at studere med det samme.

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf.: 60 88 50 70.

KH Jesper

PS
Vi ved ikke helt, hvornår næste kursus i klientpsykologi kommer til at ligge. Måske allerede i efteråret. Men mest sandsynligt nok først om et års tid igen.

Se programmet med alle datoer for dette kursus