Subject: Kender du Spenglersan- og Enderlein-midlerne?
”Sygdom opstår, når kroppens indre miljø er i ubalance
- ikke pga. angreb af fx bakterier udefra.”

Det er den primære teori bag Spenglersan- og Enderlein-remedierne. Og nu har du igen muligheden for at lære at bruge disse potente midler i dine behandlinger i klinikken.

Iso- og immunterapi med Spenglersan og Enderlein

Spenglersan-terapi er homøopatisk immunterapi. På dette kursus lærer du, hvordan du bruger de 8 Spenglersaner til både akutte og kroniske tilstande.

Du lærer også, hvordan du med nogle af midlerne kan søge efter skjulte sygdoms-foci i fx bihuler, tænder, etc.

Ikke mindst bliver du introduceret til den særlige Spenglersan-blodtest, som afslører, hvilke midler patienten har brug for. Og du kommer naturligvis til at prøve at lave testen i praksis på én af dine medstuderende.

Enderlein-terapien tager udgangspunkt i Bechamps teori om, at bakterier kan findes i forskellige udviklingsstadier. Og at sygdom opstår pga. forstyrrelser i kroppens miljø - ikke pga. angreb af bakterier udefra, som det er beskrevet af Pasteur.

De homøopatiske, isopatiske Enderlein-præparater er baserede på tidlige bakterieforstadier, som kroppen lever i symbiose med. Midlerne stimulerer kroppen til en tilbageudvikling mod disse tidligere stadier. På dette kursus lærer du, hvordan du kan bruge de forskellige Enderlein-midler i klinikken.

Enderlein- og Spenglersan-terapierne anvendes ofte i kombination. Det er nogle af de mest effektive og dybtgående terapier, heilpraktikeren anvender til både akutte og kroniske tilstande. Også gerne i kombination med andre behandlingsformer.

Mads Wedel-Ibsen.jpg2 dages kursus for behandlere,
terapeuter og studerende
med heilpraktiker, Mads Wedel Ibsen.

Fredag-lørdag d. 28.-29. februar 2020.

Pris: 2.650 kr. inklusive forplejning og undervisningsmaterialer. Du kan vælge at betale i 3 rater, når du tilmelder dig kurset.

Læs hele kursusbeskrivelsen her.

Eller meld dig til med det samme her

Vil du have det hele med?

Gratis informationsforedrag om heilpraktikeruddannelsen. En aften i selskab med Anna Iben og Jesper Hollensberg

Silkeborg: Mandag d. 17. februar

København: Onsdag d. 19. februar.

Læs mere, og reservér din plads til info-foredrag her.

Ses vi?

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg