Subject: Husk også den åndelige føde

Savner du nogle gange ny inspiration til din sunde livsstil?

Så tag et kig her på vores nye sektion på Kostakademiets hjemmeside.

Vi har nemlig været i gang med at rydde op i depoterne. Og frem dukkede et par kasser af Anna Ibens bøger om functional foods – Mad Som Medicin.

Som faglig leder af både Heilpraktikerskolen og Kostakademiet har Anna Iben i årevis nørdet i det faglige omkring sund kost og ernæring. Og sammen med sin gode kollega Charlotte Gylling Mortensen (som også underviser hos os) har hun udgivet 5 bøger om effektfulde måltider.

Hertil har Sandra Pugliese lavet de skønneste opskrifter ud fra råvarerne – lige til at springe ud i.Anna Iben Hollensberg bogserie

Nu kan du købe alle bøgerne her på Kostakademiets hjemmeside – og til en pris, som vi ikke tror, du finder billigere andre steder.

(Til gengæld er det ikke en rigtig webshop – så det er én bog ad gangen – eller alle 5 på en gang.)

Anna Iben HollensbergVi skal huske at nære både vores krop og sjæl for at leve det gode, stærke og sunde liv.

Sund hilsner fra Anna Iben og Jesper

PS - I uge 39 afholder Anna Iben retræte på Sostrup Kloster ved Grenå. Prisen stiger om 2 dage, og der er én plads tilbage – skal den være din