Subject: Hvem bestemmer over dit helbred?

Du har nok bemærket det: Til august sker der noget nyt på Heilpraktikerskolen og Nordic College of Natural Medicine.

For første gang nogensinde har vi et kursusforløb, der først og fremmest har fokus på dig.

Altså ikke på sådan en navlepillende måde … Nej, men ud fra den tanke, at vi skal tage vare på os selv, før vi kan tage vare på andre. I hvert fald, hvis vi skal blive ved med at have noget at give af.

På forløbet ”Den Naturmedicinske Metode” går du på opdagelse i naturmedicinens verden.

Med afsæt i de europæiske traditioner – der bl.a. strækker sig helt tilbage til de historiske klosterhaver.

Stærkt funderet i den helt moderne forståelse af dit potentiale for et sundt og stærkt helbred – med udgangspunkt i bl.a. den amerikanske Functional Medicine.

Og som vi bl.a. ser brugt af fx de nye biohackere, der optimerer på deres helbred med udgangspunkt i et godt kendskab til kroppens funktioner.

På forløbet ”Den Naturmedicinske Metode” får du bl.a.:

• En ny forståelse for, hvorfor du bliver syg, og hvordan du bliver rask.

• Effektive redskaber til at styrke både din fysiske og psykiske sundhed gennem din livsstil og med naturlige metoder.

• Nemme redskaber til dit personlige helbredstjek og til at se fremskridt på din vej mod et sundere liv.

• Et personligt GreenBoost-forløb sammen med dine medstuderende. Guidet af Anna Iben Hollensberg: 3 uger på plantebaseret kost - med bl.a. opskrifter, indkøbslister og løbende sparring.

• Grundlæggende og helt opdateret undervisning i kost, vitaminer, mineraler, urter m.m. Så du kan støtte og styrke dig selv med kvalificerede valg i hverdagen.

• Opskriften til det uundværlige homøopatiske husapotek. Så du kan klare hverdagens skavanker uden syntetisk medicin.

Og meget andet.

Lær de grundlæggende elementer i en sund og holdbar livsstil
ud fra et naturmedicinsk og holistisk synspunkt.

NCNM Semester 1

”Kan jeg bruge det, jeg lærer på Den Naturmedicinske Metode til at hjælpe andre?”

Ja, naturligvis kan du det. Forløbet er også 1. semester på både vores uddannelse til heilpraktiker og klinisk kostvejleder.

Men det er vores erfaring, at du hjælper andre bedre, jo mere du har styr på dig selv. Og derfor er forløbet relevant for alle, der vil lære mere om hjælp til selvhjælp med naturlige metoder - også, hvis du har planer om at uddanne dig videre, så du kan hjælpe andre.

(Og det er derfor at vi ”først” på 2. semester på vores uddannelse – Den Naturmedicinske Værktøjskasse – lærer dig redskaber med lidt mere fokus på, hvordan du kan begynde at hjælpe andre.)

"Kan jeg være med, selv om jeg ikke har planer om at blive heilpraktiker?"

Ja, i høj grad.

Vi har tidligere måttet afvise dig, der først og fremmest havde kig på vores uddannelser for at blive klogere på dig selv. Nu kan vi (endelig) præsentere et forløb, der er målrettet til dig – og til en helt anden overkommelig pris.

Du kan derfor være med uden nogen som helst forudsætninger overhovedet. Hvis du har interessen, så tør vi godt garantere dig en oplevelse, der er hele din investering værd.

Ikke mindst lige nu, hvor du sparer 3.000 kr. og kan få hele forløbet for 9.500 kr.

Du får rabatten i anledning af Heilpraktikerskolens 40-års jubilæum i Danmark. Og derfor er det også den eneste gang, vi kommer til at give så stor en rabat på forløbet.

"Jeg er allerede uddannet behandler. Er dette forløb så relevant for mig?"

Ja, sandsynligvis.

Hvis du er zoneterapeut, akupunktør, kinesiolog, kraniosakralterapeut, massør eller noget helt andet, så ved vi, at du sandsynligvis er en dygtig håndværker inden for dit fag. Det er vores indtryk, at langt de fleste behandler-uddannelser i Danmark har en meget høj kvalitet.

Men for at citere både nogle af vores fagundervisere og studerende med behandlerbaggrund:

”Du bliver ikke syg, fordi du mangler  _zoneterapi_

(Udskift selv "zoneterapi" med "akupunktur", "massage", "homøopati", "urtemedicin" osv.)

Det siger vi ikke for at fornærme nogen. Men for at understrege, hvad vi lærer dig på Nordic College of Natural Medicine.

Som heilpraktiker er du rigtig god til at finde ud af, hvorfor folk bliver syge. Og allerede helt fra 1. semester træner vi dig i den brede forståelse af, hvorfor vi bliver syge for at blive raske. Med udgangspunkt i dit eget personlige forløb.

Et vigtigt element i at kunne hjælpe endnu flere af dine klienter i klinikken.

Læs her, hvordan du kan tage ansvar for din egen sundhed

Vi starter 27. august.

Book din plads med det samme her

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail. Eller ring til os på tlf: 60 88 50 70.

Telefonen er åben mandag og torsdag kl. 9-13. Vi ringer også gerne dig op på et tidspunkt, der passer dig.

Vi glæder os til at møde dig.

PS Vi forærer et gratis eksemplar af Anna Ibens bog, om hvordan du holder liv i tarmen og forstanden til de første 25, der melder sig til.

De første 20 pladser er væk, så du kan stadig nå at sikre dig dit eksemplar.

Køb adgang til Den Naturmedicinske Metode til rabatpris her.

PPS Tilbuddet gælder selvfølgelig også dig, der allerede nu ved, at du vil være heilpraktiker.

Forløbet Den Naturmedicinske Metode er også startskuddet på næste 2-årige forløb på uddannelsen til heilpraktiker.