Subject: Kursus i klinikdrift

Fredag d. 17. marts afholder vi næste kursus i klinikdrift på Nordic College of Natural Medicine.

Her får du essensen af Jesper Hollensbergs sidste 10 års erfaring i undervisning og coaching af både kommende og uddannede terapeuter og behandlere.

Dette kursus er bl.a. for dig, som:

• Har brug for 10 lektioners klinikdrift til RAB og momsfritagelse

• Gerne vil have helt styr på love og regler – bl.a. persondatalovgivning/GDPR.

• Synes, det virker uoverskueligt at starte klinik

• Har svært ved at tjene en løn i klinikken.

• Drømmer om bedre kundeflow

Og meget andet.

Tina Tungelund TKZ-skolen"Jesper er super præcis og skarp til at holde fokus på, hvad der er vigtigt og nødvendigt, når du skal åbne en klinik."

Tina Tungelund Kristiansen, TKZ-skolen – zoneterapeutskolen Syddanmark

www.tkz-skolen.dk

Kurset kombinerer e-learning og fremmøde-undervisning

Du forbereder den vigtigste teori derhjemme. – Du bevarer din adgang bagefter – og kan se undervisningen lige så ofte, du vil.

I Silkeborg bruger vi tiden sammen på bl.a. at afklare spørgsmål og omsætte teori til praksis.

Læs, hvordan det foregår her.

Live-dagen finder sted i Silkeborg Medborgerhus
– fredag d. 17. marts kl. 9-17.

Du får frokost, kaffe og te i løbet af dagen – og selvfølgelig en eksamen og et diplom, du kan bruge til din RAB og momsfritagelse.

Prisen for kurset inkl. bl.a. forplejning, eksamen, undervisningsmateriale og videooptagelse af undervisningen er 1.800 kr.
- Du kan betale i op til 4 månedlige rater.

Vælg betalingsform, og meld dig til her

Eller se, hvad du får for din investering her

Karsten_Munk_ny"Mine kursister har været begejstrede for Jespers klarhed og evne til formidling. Jeg kan på det varmeste anbefale Jesper som en kompetent og erfaren underviser”

Karsten Munk, Ejerleder af Karsten Munk Akademiet

www.karstenmunk.dk

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

Tak og de bedste hilsner

Jesper

PS På Jespers site www.terapeutforum.dk får du tips og tricks til succes i klinikken.

Find bl.a. guiden: 3 strategier til flere kunder i klinikken.