Subject: Kan du få heilpraktikeruddannelsen til halv pris?

Kender du bruttolønsordningen?

Det er måske en lille smule teknisk. Men med denne ordning kan din arbejdsgiver faktisk i mange tilfælde betale din uddannelse for dig som et skattefrit personalegode.

I praksis svarer det til, at betalingen for uddannelsen trækkes af din løn, inden du betaler skat.

Det betyder, at du betaler ca. halv pris. Og flere af vores studerende har gennem årene betalt deres uddannelse på den måde.

Måske, du også kan blive heilpraktiker til halv pris?

Vi har skrevet mere om vilkår og betingelser her
på hjemmesiden for Nordic College of Natural Medicine

PS Aftalen er en sag mellem din arbejdsgiver, dig og SKAT. Vi kan fra Heilpraktikerskolens side ikke rådgive mere, end vi har gjort her. Men vi er fuldt fleksible i forhold til, hvordan beløbene i praksis skal betales. Du tager bare fat i os, når du kommer så langt.

PPS Bruttolønsordningen gælder naturligvis ikke kun heilpraktikeruddannelsen. Men også bl.a. vores anatomi-forløb E-medicus og Kostpiloten – vores e-learningforløb i kost og ernæring.