Subject: Brug pausen til at lære om sund kost og livsstil fra din egen stue

Er du også én af dem, der har fået sat din hverdag på pause for en stund?

Så har vi et forslag til, hvordan du kan bruge den næste tid konstruktivt og meningsfyldt. Med ekstra fokus på din egen sundhed og handlekraft.

Fra i dag og til og med næste uge sænker vi prisen på Kostpiloten til 2.997 kr.

Du sparer derfor lige nu 2.000 kr. på at investere din tid i at lære mere om ”mad som medicin” – hjemme fra din egen stue.

Med Kostpiloten får du:

• Grundig og professionel undervisning i basal ernæringslære. Som lærer dig at skære igennem modeluner og kvikfixes.

• Online-undervisning, du kan se hvor som helst og når som helst – igen og igen.

• Et populært kursus for både private og professionelle. Mere en 2.200 ansatte og privatpersoner har deltaget i løbet af de seneste 10 år.

• 14 dages fuld returret til selv at undersøge, om det er noget for dig.

Læs mere, og køb adgang her.

Har du spørgsmål?

Så besvar denne mail.

Eller ring til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

PS Som så mange andre små virksomheder er forretningen her også gået ned i tempo den sidste tid.

Vi ser derfor dette som et win-win: Du lærer, hvordan du bl.a. øge sundheden og immunforsvaret for dig selv og dine nærmeste. Og vi holder hjulene i gang.

Køb adgang nu, og få rabat på 2.000 kr.