Subject: "En af de bedste beslutninger i mit liv"

”At tage heilpraktikeruddannelsen har for mig været en af de bedste beslutninger, jeg har taget i mit liv!”

Heilpraktiker Anne Marie Andersen.jpgDet fortæller nyuddannede heilpraktiker Anne Marie Andersen.

Og hun fortsætter:

”Da jeg skulle vælge uddannelse, gik jeg efter den uddannelse, der kunne give mig de bedste kvalifikationer. Og heilpraktikeruddannelsen har til fulde levet op til mine forventninger.”

”Uddannelsen har givet mig virkelig mange konkrete, gode og spændende redskaber, som jeg kan bruge i arbejdet med klienter i min klinik.”

På fredag d. 31. juli er det sidste chance for at tilmelde dig heilpraktikeruddannelsen, som starter fredag d. 14. august.

Det er også sidste mulighed for at være med på heilpraktikeruddannelsen, som du kender den.

Meget mere er der ikke at sige.

Gennem masser af nyhedsbreve har vi forsøgt at forklare dig, hvorfor en heilpraktiker er en almen praktiserende naturmediciner.

Vi har givet dig masser af eksempler på undervisning fra vores spændende og virkelig kompetencegivende og øjenåbnende uddannelse..

Og vi har præsenteret dig for vores super kompetente undervisningsteam med en perlerække af Danmarks førende undervisere og behandlere.

Så du kan se, hvordan vores mål er at klæde dig bedst muligt på til rollen som behandler. Så du kan få succes i klinikken på en måde, der er tryg for både dig og dine klienter.

Nu er det op til dig.

Er du klar til at tage en beslutning, der også kan blive en af de bedste i dit liv?

Så ansøg om optagelse her.

Vi ringer dig også gerne op til en personlig snak, hvis du har brug for det. Besvar denne mail, og skriv hvordan og hvornår vi bedst får fat i dig.

Eller du kan ringe til os på Nordic College of Natural Medicine på tlf: 60 88 50 70.

Vi høres ved.

Anna Iben og Jesper Hollensberg.jpg

PS Læs flere udtalelser fra nogle af vores tidligere studerende her.

PPS Indsend din ansøgning nu. Om 3 dage er det for sent.