From: Heilpraktikerskolen <skole@heilpraktiker.dk>
Subject: To pladser tilbage til Livets Hormoner med Arvin Larsen

Arvin_Larsen.jpg

Håber, du har tid til at holde lidt juleferie endnu. Derfor også blot en helt kort besked herfra.

Egentlig var der udsolgt før jul. Men nu har vi fået et par afbud. Det betyder, at der er to ledige pladser til kurset med Arvin Larsen næste weekend d. 5.-6. januar:

Livets Hormoner – Praktisk PsykoNeuroEndokrinologi

Kurset tager udgangspunkt i Arvin Larsens bog med samme titel: Livets Hormoner. Budskabet er lige så enkelt, som det er kraftfuldt:

Hormoner er følelser, og følelser er hormoner.

Arvin beviser det, som de fleste af os i denne branche allerede godt ved. Nemlig, at krop og psyke ikke kan skilles ad.

Han gør det med videnskabelig dokumentation, årelang erfaring fra klinikken, sund fornuft og ikke mindst klar og direkte tale.

Det er både lærerigt, underholdende og provokerende.

Hvis ikke du allerede har oplevet ham, kan du se et kort videoklip med Arvin Larsen her.

Sidste frist for tilmelding er på tirsdag.

Læs mere om kurset her

Køb én af de sidste to pladser her

PS Alle værelser på skolen er væk. Find overnatning i Silkeborg her.

Lær grundlæggende irisanalyse med Frede Damgaard

Har du været på kursus eller til konsultation hos Arvin Larsen, ved du, at han altid kigger i iris, når han analyserer og diagnosticerer.

Selv med en billig lup til 500 kr. kan du danne dig et godt overblik over dine klienters styrker og svagheder ved at se i iris.

Frede Damgaard er Danmarks grand old man inden for naturlægekunsten. Han har brugt irisanalyse i klinikken helt fra den gang, hvor et irisapparat kunne koste op til 250.000 kr.

I dag kan du tage rigtig gode irisbilleder med kameraer til 5-10.000 kr.

Fredag d. 11. januar kan du også lære den grundlæggende irisanalyse af Frede Damgaard. Kurset kombinerer web-undervisning, som du ser på forhånd, og en live-dag i Silkeborg i selskab med Frede Damgaard.

Du kan vælge to varianter af kurset. Klik på linkene for at læse mere:

Webinar + livedag til 1.800 kr.

Webinar + livedag + gennemgang af din egen og dine medkursisters iris en efterfølgende hverdagsaften til 2.450 kr.

Har du spørgsmål?

Besvar denne mail. Så hører du fra os, når vi er tilbage fra julerferie onsdag d. 2. januar.

GRATIS UNDERVISNINGSVIDEO:
Når mad er medicin.

Kostpilot.jpg

Få gratis Modul 1 fra Kostakademiets Kostpilot:
En times videoundervisning med Anne van der Merwede.

Hent din gratis undervisningsvideo
.