From: Jesper fra Heilpraktikerskolen <jesper@heilpraktiker.dk>
Reply to: kontakt@greenboost.dk
Subject: Tag med Anna Iben og Mads Bo i køkkenet

I går aftes var Anna Iben Hollensberg fra Heilpraktikerskolen i køkkenet med Mads Bo.

Det blev til en spændende snak om bl.a. antiinflammatorisk livsstil og et sundt liv i balance i en travl hverdag. Og både Anna Iben og Mads Bo demonstrerede nogle af deres yndlingsopskrifter på bl.a. juicer og smoothies.

Anna Iben og Mads Bo

Du kan se udsendelsen her på High on Life’s Facebook-side.

I forbindelse med udsendelsen giver Anna Iben ikke mindre end 40 % rabat på næste GreenBoost-forløb, som starter på onsdag d. 6. september.

Her kan du opleve 3 uger på plantebaseret kost, guidet af Anna Iben. Så du kan blive mester i supervital mad – der gør dig glad.

Brug rabatkoden HIGH,
når du melder dig til her.

RødGulGrøn

GreenBoost – 3 uger, der kan transformere dit liv

Oplev hvad 3 ugers højvital turbokost kan gøre for dig. Boost dit energi-niveau, din søvn og dit velvære.

Er du klar til en kropsforandring, som kan mærkes? Til at gå NED i både omfang og kilo - og OP i energi og velvære.

Og få dyb viden om hvad der passer til dig, din krop og din hverdag. - Det er hvad der plejer at ske på et GreenBoost.

Vi har et forløb, vi ved, der virker. Erfaret og finjusteret gennem mere end seks år.

Vi giver dig alt, hvad du behøver på en rejse mod mere energi og vitalitet. Med bl.a. opskrifter, indkøbslister og sparring i gruppen undervejs.

Se alle detaljer her

Vi starter på onsdag d. 6. september

Prisen er normalt 2.100 kr. Men lige nu kan du bruge rabatkoden HIGH, og være med for 1.260 kr.

Tre uger med sparring og Q&A i gruppen – direkte med Anna Iben

Meld dig til GreenBoost

Anna Iben HollensbergDin guide på GreenBoost: Anna Iben Hollensberg

Faglig leder og medejer af Nordic College of Natural Medicine. Uddannet heilpraktiker, speciallæge i almen medicin, functional medicine practitioner og meget andet